کد مطلب: 

271115

توضیحات وزیر ارتباطات پیرامون راه‌اندازی پنجره ملی خدمات هوشمند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در قانون بودجه امسال به تمامی دستگاه‌ها تکلیف شده که پایان شهریورماه پنجره خدمات دولت هوشمند خود را راه‌اندازی و یک سوم خدمات خود را بدون مراجعه حضوری و به شکل برخط و هوشمند به مردم ارائه کنند.
عیسی زارع‌پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع‌پور در گفت‌وگو با خانه ملت درباره اقدامات انجام گرفته در حوزه راه‌اندازی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند توضیحاتی ارائه کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره راه‌اندازی پنجره ملی خدمات دولت، گفت: در قانون بودجه امسال به تمامی دستگاه‌ها تکلیف شده که پایان شهریور ماه پنجره خدمات دولت هوشمند خود را راه‌اندازی و یک سوم خدمات خود را بدون مراجعه حضوری و به شکل برخط و هوشمند به مردم ارائه کنند.

وی افزود: ما نیز مکلف شدیم تا دی ماه پنجره ملی خدمات را راه‌اندازی کنیم تا پنجره‌ها به یکدیگر متصل شوند و مردم از طریق یک درگاه واحد تمامی خدمات دولتی را دریافت کنند، ما این پنجره را در اردیبهشت ماه و پیش از موعد قانون راه‌اندازی کردیم و در حال حاضر هر دستگاهی که پنجره واحد خود راه‌اندازی کند، ظرف کمتر از 48 ساعت می‌تواند به پنجره ملی خدمات متصل شود.

عضو کابینه سیزدهم اضافه کرد: حدود 170 تا 180 دستگاه باید به این پنجره متصل شوند که خوشبختانه حدود 24 دستگاه متصل شده‌اند و هر هفته دو تا سه دستگاه جدید به آن متصل می‌شوند.

زارع‌پور با بیان اینکه هرچند موعد قانونی شهریور ماه است اما جنب و جوش خوبی برای اتصال وجود دارد، ادامه داد: دستگاه‌های اصلی متصل شده‌اند؛ وزارت نیرو، وزارت کشور و سامانه املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی متصل شده‌اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله اتصال هستیم در گام بعدی باید به موضوع کیفیت خدمات رسیدگی کنیم، تصریح کرد: امیدوارم تا پایان شهریور اتفاق خوبی می‌افتد و مردم بتوانند بدون مراجعه به دستگاه اجرایی خدمات خود را دریافت کنند. این موضوع زمینه تکریم مردم از بین رفتن و امضاهای طلایی و فساد است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-08-06 10:11

افزودن دیدگاه جدید