کد مطلب: 

270692

نماینده مجلس: مراحل اجرای آزمایشی کالابرگ الکترونیکی هرچه سریعتر طی شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما 100 درصد با کالابرگ الکترونیکی موافق هستیم، هرچند زیرساخت‌ها در تئوری خوب بود اما آزمایش نشده بود تا زمانی هم که سیستمی آزمایش نشود، نمی‌توان آن را دفعتی اجرایی کرد، امیداریم مراحل آزمایش سریعتر سپری شود.
 کالابرگ الکترونیکی

به گزارش سیتنا، عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خانه ملت درباره ضرورت استفاده از کالابرگ الکترونیکی، گفت: مجلس و دولت معتقدند که تزریق پول، تورم ایجاد می‌کند بنابراین ساز و کار ارائه کالا با کالابرگ یعنی رساندن کالا به قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده، بهترین رویه است اما در این زمینه دولت به دنبال سیستمی است که برای مردم مشکلی ایجاد نشود؛ خوشبختانه برای نان این موضوع در چند استان به صورت آزمایشی در حال اجرا است که به نظر می‌رسد پس از اجرای مرحله آزمایشی، فضا برای به موضوع کالابرگ آماده‌تر خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه در ماه‌های اخیر با مشکل جدیدی در دنیا یعنی تورم جهانی روبه‌رو شده‌ایم؛ معادلات خریداران و فروشندگان به هم ریخته است، پیش از این به ویژه برای نهاده‌‎های کشاورزی بازار سنتی وجود داشت و حجم تقاضای خریدار و حجم عرضه فروشنده مشخص بود اما در حال حاضر فروشندگان در عرضه کالا حداقل برای منطقه ما دچار مشکل شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به تمام موضوعات مذکور، شرایط اقتصادی سخت است و مردم بیشتر از همه این سختی را تحمل می‌کنند دولت باید تمهیداتی برای این موضوع داشته باشد؛ کار هم برای دولت و هم برای ملت از لحاظ اقتصادی سخت شده که امیدواریم شرایطی ایجاد شود از این مرحله عبور کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه ما 100 درصد با کالابرگ موافق هستیم، تصریح کرد: با تزریق پول موافق نیستم اما باید به این نکته نیز توجه کرد که دولت فعلا هیچ راهی نداشته چراکه سیستم اجرای این موضوع آزمایش نشده بود. هرچند زیرساخت‌ها در تئوری خوب بود اما آزمایش نشده بود تا زمانی هم سیستم آزمایش نشود، نمی‌توان آن را دفعتی اجرایی کرد، امیداریم مراحل آزمایش سریعتر سپری شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-07-23 15:46

افزودن دیدگاه جدید