کد مطلب: 

270673

فروش تابستانی «آمازون» و «نون» با تخفیف‌های ۴۰ تا ۸۰ درصدی در امارات متحده عربی

«آمازون» و «نون» به عنوان بزرگترین بازارهای الکترونیکی در منطقه امارات متحده عربی، تبلیغاتی را با وعده تخفیف‌های ۴۰ تا ۸۰ درصدی راه‌اندازی خواهند کرد و خریداران این آخر هفته زمان زیادی را به صورت آنلاین سپری می‌کنند.
خرید اینترنتی

به گزارش سیتنا به نقل از کیوسک امارات، هدف این است که برخی از خریدهای سنگین پیش از بازگشایی مدارس و همچنین پاسخگویی به کسانی باشد که به خانه‌های جدید (مالکی و اجاره‌ای) نقل مکان کرده‌اند، که در هفته‌های اخیر فعالیت‌های قابل توجهی داشته‌اند.

آمازون از فردا (۲۳ جولای) برای اعضای پرایم خود "روز پرایم" را در نظر گرفته و تا آخر هفته ادامه خواهد داشت و در آن گجت‌های فناوری برند با تخفیف‌هایی تا ۴۷ درصد فهرست شده‌اند.

دستگاه‌های بازی نیز توجه زیادی را از آمازون به خود جلب می‌کنند، در حالی که پیشنهادات مد، برندهای منتخب را تا ۶۹ درصد کاهش می‌دهند.

در نون، تبلیغات تابستانی "فروش بزرگ زرد" (Big Yellow Sale) نیز از فردا آغاز می‌شود، و تا نیمه شب ۲۹ جولای ادامه خواهد داشت. تخفیف‌ها به ۸۰ درصد می‌رسد، به علاوه خریداران می‌توانند در لحظه پرداخت، از پیشنهادات بانکی "پس انداز پول" (money-saving) برخوردار شوند.

در میان پیشنهادات کلیدی، تلویزیون از ۳۹۹۹ درهم به ۱۹۹۹ درهم کاهش یافته است.

نشانه‌هایی برای فروشندگان آفلاین

حال و هوای فروشندگان برای ارائه آفرها این است که آنها منتظرند تا همه پیشنهادات رقیب را ببینند، قبل از اینکه تصمیم خود را به هر طریقی بگیرند، و همچنین هزینه کالا باید در نظر گرفته شود.

اکثر فروشندگان موافق هستند که قیمت محصولات - چه لوازم الکترونیکی و چه مد - در نیمه اول سال افزایش یافته است، چه به علت افزایش هزینه‌های حمل و نقل یا مواد اولیه یا نوسانات ارز.

فروشندگان آنلاین و آفلاین امیدوارند که دسته موبایل و نوت‌بوک بازدهی بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشند. با این حال، این را باید در چارچوب آنچه در سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد مشاهده کرد.

یک فروشنده گفت: "تقریباً همه ساکنان در آن سال به دلیل WFH نوت‌بوک، چاپگر و تلفن هوشمند خود را ارتقا دادند، و به همین دلیل است که این دسته در سال گذشته عملکرد خوبی نداشت. اما ساکنان جدیدی هستند که به امارات می‌روند و بچه‌هایی که به دستگاه‌های جدید نیاز دارند. این تابستان قطعاً بهتر خواهد بود."

خریداران امارات چگونه واکنش خواهند داد؟

ویجی سامیانی، مدیر عامل کانسپت برند گروپ، می‌گوید: "خریداران در مورد هزینه کردن بسیار محتاط هستند. دلیل آن تورم است و اگر قدرت خرید پایین آمده است، خریداران باید محافظه‌کارتر باشند. آن‌ها منتظر معاملاتی می‌مانند که آنها را قادر می‌سازد تا در بودجه‌های تعیین‌شده خود خرید کنند."

به علاوه، بسیاری از ساکنان هنوز در تعطیلات هستند یا به تازگی بازگشته‌اند. آیا آنها بلافاصله برای خرید بازخواهند گشت؟ یا می‌توانند برگردند و برای خریدهای جدی آماده شوند، و از این آخر هفته با تخفیف‌های ۴۰ تا ۸۰ درصدی استفاده کنند؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-07-23 10:40

افزودن دیدگاه جدید