کد مطلب: 

270608

نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه، دوم مرداد اعلام می‌شود

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نتایج قرعه‌کشی این دوره از ثبت مرحله سامانه یکپارچه خودرو، با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، یکشنبه هفته آینده (دو مرداد ماه) اعلام خواهد شد.
 سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

به گزارش سیتنا، طبق اعلام امید قالیباف به ایسنا، در این دوره از قرعه کشی سامانه یکپارچه، در مجموع شش میلیون و ۵۷ هزار و ۵۵۵ نفر در طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید خودروسازان اعم از نیمه‌دولتی‌ و خصوصی مشارکت و اقدام به ثبت‌نام برای حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو کرده‌اند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه در دور نخست متقاضیان یک هفته برای ثبت‌نام مهلت داشتند، اما در این دوره به سه روز محدود شده بود، اما حدودا ۵۰ درصد تعداد ثبت‌نام نسبت به دور اول بیشتر شده است.

وی در رابطه با زمان قرعه‌کشی و اعلام نتایج خبر داد: نتایج قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، یکشنبه هفته آینده (دو مرداد ماه) اعلام خواهد شد. این مدت به سبب تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن در نظر گرفته شده است.

دومین مرحله ثبت‌نام و فروش خودرو (با قرعه‌کشی) از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، از ابتدای هفته جاری (شنبه ۲۵ تیرماه) آغاز شد و به مدت سه روز (تا ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۲۸ تیرماه) ادامه داشت.

شایان ذکر است، با توجه به اینکه محصولاتی نظیر جک S۵، کوییک معمولی، کوییک S، کوییک R، ساینا S، شاهین و محصولات مدیران‌خودرو وکرمان‌موتور در قالب پیش‌فروش یکساله، مشارکت در تولید و طرح‌های جوانی جمعیت بدون قرعه‌کشی عرضه شده‌اند، تا پایان زمان تکمیل ظرفیت از طریق بخش طرح‌های بدون قرعه‌کشی سامانه یکپارچه به نشانی  https://sale.iranecar.com/public/instant-sale  ادامه خواهد داشت.  

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-07-20 16:05

افزودن دیدگاه جدید