کد مطلب: 

267025

تلاش شرکت‌های فناوری برای استخدام کم هزینه کدنویسان اوکراینی

ده‌ها شرکت فناوری بیش از 500 آگهی شغلی برای مسئولیت‌های فنی در وب سایتی به نام Remote Ukraine منتشر کرده‌اند که به شرکت‌های سراسر جهان کمک می‌کند برای استخدام اوکراینی‌ها اقدام کنند.
اوکراین

به گزارش سیتنا، فارس به نقل از سی ان بی سی، نوشت: بیش از دو میلیون شهروند اوکراینی در هفته‌های اخیر آواره شده‌اند که برخی از آنها دارای مهارت‌های فنی مورد تقاضای شرکت های فناوری هستند.

ده ها شرکت بیش از 500 آگهی شغلی برای مسئولیت های فنی در وب سایتی به نام Remote Ukraine منتشر کرده اند که به شرکت های سراسر جهان کمک می کند برای استخدام اوکراینی ها اقدام کنند. این شرکت ها اکثراً از اروپا هستند، اما برخی نیز از کشورهایی مانند ایالات متحده و کانادا هستند.

شرکت‌هایی از ایرلند، سوئیس و انگلستان، از جمله شرکت‌های فناوری هستند که آگهی‌های شغلی خود را در سایت مذکور به اشتراک گذاشته‌اند، مسئولیت‌های پیشنهادی آنها از توسعه‌دهنده وب سه تا متخصصان فناوری های سه بعدی دیجیتالی را شامل می شود.

در عین حال برخی از این فرصت های شغلی به شکل دورکاری در دسترس هستند. نیاز اوکراینی های آواره به یافتن سریع شغل موجب شده تا آنها به گزینه هایی جذاب و کم هزینه برای استخدام در کشورهای اروپایی مبدل شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-03-13 13:40

افزودن دیدگاه جدید