کد مطلب: 

265755

عکس رونالدو در دبی؛ 119 میلیون ویو، لایک و ریتوئیت!

سفر رونالدو به امارات و شهر دبی باعث شد این فوق ستاره پرتغالی تصاویری از این سفر منتشر کند که تا ساعت 10دیشب، بیش 119 میلیون ویو، لایک و ریتوئیت در شبکه‌های مختلف اجتماعی گرفته است.
عکس رونالدو در دبی؛ 119 میلیون ویو، لایک و ریتوئیت!

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا به نقل از کیوسک امارات، حمدان بن محمد آل مکتوم، ولیعهد دبی نیز کریستیانو را بدرقه کرد و عکسی با او در مرتفع‌ترین استخر جهان در این کشور منتشر کرد و خطاب به این بازیکن نوشت: "دبی دوست دارد که تو برگردی".

رونالدو نیز عکسی از گردهمایی‌ای که در یکی از میدان‌های دبی برای دیدار مردم با او برگزار شده بود منتشر کرد. در این همایش هزاران نفر برای دیدن رونالدو آمده بودند و او دقایقی برای علاقه‌مندانش صحبت کرد. این فوق ستاره منچستریونایتد در کپشن مربوط به این عکس نوشت: "دبی ممنون بابت همه چیز"

رونالدو هم‌چنین عکسی دسته‌جمعی با خانواده‌اش در این شهر در اینستاگرام گذاشت و این‌بار با زبان عربی کپشن خود را این‌طور نوشت: "اوقات خوبی را با خانواده‌ام سپری کردم، ممنونم دبی به ‌خاطر لحظات زیبا و حس‌های خوبی که به ما دادی و هم‌چنین ممنونم بابت فراهم‌سازی بهترین لحظات خانوادگی. دبی خانه دوم من است و خانواده‌ام ممنون هستند به‌خاطر حسن مهمان‌نوازی، استقبال، کرم و اخلاق مردم‌تان؛ با تقدیم احترام‌ها."

ستاره پرتغالی، جمعه شب دبی را ترک کرد و به لندن بازگشت تا تمریناتش را با باشگاه منچستر یونایتد بعد از چند روز استراحت در آسیا پی‌گیری کند. عکس‌ها و نوشته‌هایی که کریستیانو در خصوص این سفر منتشر کرده نشان می‌دهد او لحظات خوبی را در این تعطیلات زمستانی تجربه کرده و بعید نیست او در آینده دوباره به امارات سفر کند.

انتهای پیام

برای مشاهده اخبار امارات اینجا کلیک کنید.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 1
2022-01-30 20:26

افزودن دیدگاه جدید