کد مطلب: 

265498

دریافت اولین حقوق رمزارزی توسط شهردار جدید نیویورک

اولین دستمزد شهردار جدید نیویورک با استفاده از اپلیکیشن تبدیل خودکار صرافی کوین بیس به ارز دیجیتال بیت‌کوین و اتریوم تبدیل شد.
شهردار جدید نیویورک

به گزارش سیتنا به نقل از تسنیم، «اریک آدامز»، شهردار جدید نیویورک، هنگامی که ایده تبدیل نیویورک به یک شهر سازگار با رمزارزها مطرح شد آغاز به حمایت از این طرح کرده و حتی از ایده توسعه کوین مخصوص این شهر استقبال کرده بود.

در حال حاضر دفتر وی تایید کرده است که اولین حقوق شهردار به مبلغ 9,924 دلار در قالب رمز ارز به حساب او در کوین بیس منتقل می‌شود.

در این خصوص اریک آدامز در بیانیه‌ای که عنوان کرده بود اذعان داشت: «نیویورک مرکز مالی دنیاست و می‌خواهیم مرکز رمزارزها و سایر نوآوری‌های مالی باشد. پیشگامی در زمینه این نوآوری‌ها در خلق شغل، بهبود اقتصاد و جذب استعداد از سراسر دنیا به ما کمک می‌کند.»

Anchorage Digital اولین شرکت فعال در حوزه ارزهای دیجیتال در ایالات متحده که بنیان‌گذار آن «دیوگو مونیکا»، درباره این اتفاق گفت: «این امر سیگنالی است که از آمادگی پایتخت مالی دنیا برای پذیرش نوآوری‌های رمزارزی خبر می‌دهد.

در نهایت لازم به ذکر است که اختیارات آدامز برای حمایت عملی از ارزهای دیجیتال محدود خواهد بود و همچنین کسب و کارهای نیویورکی تحت سخت‌گیرانه‌ترین قوانین تجاری آمریکا قرار دارند و آدامز اعلام کرده که به خاطر قوانین وزارت کار ایالات متحده نمی‌تواند حقوق کارگران را به‌طور مستقیم در قالب رمز ارز به آن‌ها پرداخت کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (8 رای)
سیتنا 5
2022-01-22 15:31

افزودن دیدگاه جدید