کد مطلب: 

265325

معرفی طرح استخراج بیت‌کوین توسط جک دورسی

مدیرعامل سابق توییتر و مدیرعامل کنونی شرکت بلاک، اعلام کرد که این شرکت در حال ساخت یک سیستم باز استخراج بیت‌کوین است تا در همین جهت چالش‌های فنی در جامعه ماینینگ و استخراج را برطرف کند.
جک دورسی

به گزارش سیتنا، تسنیم به نقل از راشاتودی، نوشت: جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر و بنیان‌گذار شرکت بلاک در توییتی نوشت: ما رسما در حال ساختن یک سیستم باز استخراج بیت کوین هستیم.

به گفته وی، شرکت بلاک در حال حرکت فراتر از تجارت پرداخت خود و ورود به فناوری‌های جدیدی مانند بلاک چین است.

تمپلتون افزود: ما علاقه مند هستیم چرا که استخراج بسیار فراتر از ساخت بیت کوین جدید است. ما آن را به عنوان یک نیاز بلندمدت برای آینده ای که در آن این ارز کاملاً غیرمتمرکز و بدون نیاز به مجوز است، می‌بینیم.

وی در ادامه تأکید کرد که تعدادی از «نقاط دردسر مشتری» و «چالش‌های فنی» در جامعه ماینینگ و استخراج بیت کوین وجود دارد که شرکت بلاک امیدوار است آنها را برطرف کند، مانند در دسترس بودن ماینر، قیمت بالا، قابلیت اطمینان و مصرف برق.

این مقام شرکت بلاک گفت: برای اکثر مردم یافتن ماینر سخت است. هنگامی که موفق به پیدا کردن آنها شدید، گران هستند و تحویل آنها غیرقابل پیش بینی است.

وی افزود: چگونه می توانیم آن را طوری انجام دهیم که هر کسی، در هر کجا، بتواند به راحتی یک ماینر خریداری کند؟ ما می خواهیم چیزی بسازیم که فقط کار کند. چه چیزی را می‌توانیم ساده کنیم تا این امر به واقعیت تبدیل شود؟

برای اکثر مردم یافتن ماینر سخت است. هنگامی که موفق به پیدا کردن آنها شدید، گران هستند و تحویل آنها غیرقابل پیش بینی است.

بر اساس این گزارش، بلاک در حال توسعه یک تیم سخت افزاری متشکل از مهندسان و طراحان نرم افزار برای ارزیابی این سوالات است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-01-16 09:45

افزودن دیدگاه جدید