کد مطلب: 

265251

ثبت نام ۷۰ هزار واحد صنفی در «سامانه امید» تا کنون

دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با ویروس کرونا، گفت: پس از ثبت نام و راستی آزمایی برای افراد مشغول در اصناف، QR code صادر می‌شود که با آن می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند.
حسین قاسمی

به گزارش سیتنا، حسین قاسمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اجرایی شدن فاز سوم طرح هوشمند مدیریت ویروس کرونا گفت: فاز سوم شامل اصناف و کل مجموعه‌هایی است که در حوزه خدماتی و فرهنگی، سینماها، کنسرت‌ها، مکان‌های ورزشی و اصنافی که در غالب اتحادیه‌های مختلف در حال کار هستند.

وی افزود: شانزدهم آذرماه بود که وزیر کشور از اجرایی شدن طرح مدیریت هوشمند بیماری خبر داد و گفت با اجرای این طرح امید داریم روند مدیریت هوشمند بیماری کرونا در کشور به سمت بهبودی و نظارت کامل برود.

دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با ویروس کرونا بیان کرد که ما فراخوان ثبت نام افراد مشغول در اصناف را داده‌ایم و تا دو روز گذشته حدود ۷۰ هزار واحد صنفی در سامانه امید ثبت نام کردند و این روند ادامه دارد؛ پس از ثبت نام و راستی آزمایی برای افراد مشغول در اصناف، QR code صادر می‌شود و با آن QR code می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند.

دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با ویروس کرونا درباره نحوه اجرای طرح هوشمند مدیریت ویروس کرونا اینگونه توضیح داد که فاز چهارم این طرح شامل بحث حمل و نقل برون شهری و فروش بلیط‌های قطار، هواپیما، ریلی و دریایی است و شرکت‌های فروش بلیط این چهار حوزه، پس از اتصال به سامانه امید و بررسی کد ملی افراد وضعیت واکسیناسیون و بیماری آنها، اگر افراد در شرایط بیماری بوده یا واکسن نزده باشند، از ارائه خدمات به آن‌ها جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-01-13 10:38

افزودن دیدگاه جدید