کد مطلب: 

265224

تعطیلی فروشگاه‌‌های اپل در دبی همزمان با موج جدید مبتلایان به کرونا

همزمان با افزایش آمار مبتلایان به کرونا در دبی، دو فروشگاه اپل در دبی مال و امارات مال به منظور حفظ ایمنی مشتریان و کارکنان آن و برای کمک به مهار پاندمی کرونا، به طور موقت و تا 13 ژانویه بسته شده‌اند.
 تعطیلی فروشگاه‌‌های اپل در دبی همزمان با موج جدید مبتلایان به کرونا

به گزارش کیوسک امارات (جامع‌ترین مجموعه رسانه‌ای فارسی زبانان امارات)، اپل در حال حاضر سه شعبه در امارات دارد که دو شعبه آن دردبی مال و امارات مال شهر دبی و سومین فروشگاه هم در یاس مال ابوظبی قرار دارد که پس از بسته شدن دو فروشگاه اپل در دبی، دیگر فروشگاه اپل در ابوظبی همچنان فعال است. اپل اعلام کرد که فروشگاه های دبی تا پنجشنبه 13 ژانویه تعطیل هستند.

سخنگوی اپل گفت: "فروشگاه های ما در دبی به طور موقت تا 13 ژانویه تعطیل هستند. ما این کار را به دلیل احتیاط فراوان برای سلامت و رفاه همه انجام می‌دهیم و مشتاقانه منتظر بازگشت تیم ها و مشتریان خود در اسرع وقت هستیم".

نیویورک تایمز در 27 دسامبر 2021 گزارش داد که حدود 20 فروشگاه اپل به دلیل موجی از موارد ابتلا به کرونا در میان کارمندان این فروشگاه‌ها آیفون بسته شده است.  در حالی که برخی از فروشگاه ها به منظور محافظت از کارمندان و مشتریان در برابر پاندمی، به طور احتیاطی بسته شدند.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2022-01-12 12:16

افزودن دیدگاه جدید