کد مطلب: 

265072

توئیتر، واکنش به توئیت‌ها با استفاده از ویدیو و عکس را فراهم می‌کند

توئیتر به تازگی ویژگی واکنش به پیام‌ها از طریق عکس و ویدیو را معرفی کرده که در حال حاضر به صورت آزمایشی برای کاربران iOS در دسترس قرار گرفته است.
توئیتر

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورج، نوشت: توئیتر با تقلید از ویژگی‌های برنامه تیک تاک قصد دارد واکنش به توئیت‌ها با استفاده از ویدیو و عکس را فراهم کند.

توییتر اعلام کرده که در حال آزمایش یک ویژگی جدید به نام «نقل قول توئیت با واکنش» است، که در آن می‌توانید به جای پاسخ دادن به یک توئیت با استفاده از متن، این کار را با استفاده از عکس یا ویدیو انجام دهید.

توئیتر می‌گوید این ویژگی اکنون در نسخه iOS در حال آزمایش است. اگر به این ویژگی دسترسی دارید در بخش ریتوئیت بخش جدیدی برای شما فعال شده که «نقل قول توئیت با واکنش» نام دارد. کلیک روی این گزینه شما را به صفحه دیگری ارجاع می‌دهد که در آن می‌توانید یک عکس یا ویدیو را ضبط کرده و توئیت مورد نظر را در بالای آن بگذارید. همچنین می‌توانید ویدیو خود را از محتوای ذخیره شده در تلفن همراه انتخاب کنید.

این ویژگی شباهت زیادی به یک ویژگی در برنامه تیک تاک دارد. قابلیتی که پیش از این اینستاگرام هم از آن کپی برداری کرده بود.

البته برخی کاربران ابراز نگرانی کردند که این قابلیت جدید می‌تواند عاملی برای افزایش آزار و اذیت افراد باشد. تعدیل توئیت‌های نقل قولی برای این پلتفرم کار نسبتا آسانی است، اما بررسی و کنترل محتوای یک عکس و ویدیو می‌تواند کار این شرکت را سخت کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2022-01-08 08:52

افزودن دیدگاه جدید