کد مطلب: 

264904

میانبر‌های اپل واچ که از آن‌ها بی خبرید

اپل واچ‌های شرکت اپل میانبر‌های کاربردی دارند، این میانبر‌ها بر اساس ویژگی‌هایی هستند که در ساعت وجود دارند و باید آن‌ها را فعال کنید.
اپل

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از alarabiya، نوشت: اپل واچ دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و عملکرد‌ها است که در شرایط نیاز می‌توانند بسیار کاربردی باشند؛ اما اکثر این عملکرد‌ها در پشت چندین گزینه پنهان می‌شوند و معمولا از چشم کاربران پنهان می‌مانند.

برای مثال می‌توانید از میانبر‌های اپل واچ استفاده کنید تا بتوانید کمی سریعتر از حد معمول به این ویژگی‌ها دسترسی پیدا کنید. این میانبر‌ها بر اساس ویژگی‌هایی هستند که در ساعت وجود دارند و باید آن‌ها را فعال کنید.

حالت بی صدای سریع را روشن کنید

هشدار‌های صوتی در بسیاری از موارد مفید هستند، اما وقتی یک جلسه داشته باشید و فراموش کنید که ساعت خود را در حالت بی صدا قرار دهید، این ویژگی باعث ایجاد مزاحمت می‌شود. می‌توانید ساعت خود را با گذاشتن کف دست روی صفحه نمایش و بدون فشار دادن دکمه‌ای، مستقیما در حالت بی صدا قرار دهید.

با رفتن به اپلیکیشن ساعت در گوشی خود و سپس انتخاب بخش «sound and vibration» و سپس فعال سازی گزینه تبدیل ساعت به حالت بی صدا با پوشاندن صفحه آن، این قابلیت را استفاده کنید. هنگامی که این گزینه را فعال می‌کنید، می‌توانید در هر زمان و به طور مستقیم با پوشاندن صفحه، ساعت خود را در حالت بی صدا قرار دهید.

ساعت را در آخرین برنامه‌ای که استفاده کرده اید باز کنید

اپل واچ دارای چندین برنامه مختلف و متنوع است که می‌توانید از آن‌ها برای دریافت عملکرد‌های بیشتر یا خواندن پیام‌ها استفاده کنید. اما زمانی که ساعت را در حالت آماده به کار قرار می‌دهید یا آن را برای چند دقیقه بدون استفاده رها می‌کنید، این برنامه به طور خودکار بسته می‌شود و سپس باید دوباره آن را باز کنید. اما گزینه‌ای وجود دارد که در صورت به خواب رفتن دستگاه نیز برنامه شما بسته نخواهد شد. با
انجام مراحل زیر می‌توانید این گزینه را فعال کنید:

به تنظیمات ساعت و سپس «general settings» بروید.

پس از آن، گزینه «wake up clock» را انتخاب کنید.

در این بخش، گزینه‌ای برای فعال شدن خودکار ساعت در آخرین برنامه‌ای که استفاده کرده‌اید را پیدا خواهید کرد و می‌توانید زمان آخرین استفاده از آن را نیز از دو دقیقه تا یک ساعت تنظیم کنید.

استفاده از پاسخ‌های پیش فرض در اپل واچ‌

می‌توانید مجموعه‌ای از پاسخ‌های پیش‌فرض را برای پیام‌های مختلف تنظیم کنید و سپس پاسخی را که می‌خواهید به راحتی از طریق ساعت انتخاب کنید. می‌توانید از این روش برای پاسخ سریع به پیام‌ها استفاده کنید و از تایپ کردن و استفاده از صفحه کلید به طور کلی اجتناب کنید.برای فعال کردن این ویژگی باید مراحل زیر را دنبال کنید:

به برنامه Apple Watch در گوشی خود بروید و سپس بخش Messages را انتخاب کنید.

در بخش پیام ها، گزینه پاسخ‌های پیش فرض را خواهید یافت. روی آن کلیک کنید تا پاسخ‌های پیش فرض را از طریق Apple Watch کنترل کنید و آن‌ها را به دلخواه اضافه کنید. هنگامی که برنامه پیام‌ها را باز می‌کنید و پاسخ دادن به پیام را انتخاب می‌کنید، پاسخ‌های پیش‌فرض برای شما نمایش داده می‌شود.

نحوه استفاده از حالت خواب در اپل واچ

اپل واچ می‌تواند اطلاعات زیادی را در مورد خواب شما ردیابی کند، بنابراین می‌تواند به شما کمک کند که راحت‌تر بخوابید. البته ممکن است همه کاربران نخواهند خواب خود را از طریق ساعت ردیابی کنند و به جای آن می‌توانند ساعت را به زنگ هشدار کوچکی تبدیل کنید که زمان بیداری مطلوب را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد.

همچنین می‌توانید از حالت‌های جدید در ساعت استفاده کنید و حالت بی صدا را در ساعت و گوشی خود به هم ارتباط دهید. در این حالت گوشی نیز به همراه ساعت به حالت بی صدا می‌رود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2022-01-02 08:14

افزودن دیدگاه جدید