کد مطلب: 

264812

سایت جدید همراه اول در تخت‌جمشید راه‌اندازی شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، گفت: سایت جدید همراه اول در تخت جمشید به منظور ایجاد پوشش بهینه اینترنت پرسرعت برای استفاده گردشگران در این مجموعه تاریخی و گردشگری راه‌اندازی شد.
همراه اول

به گزارش سیتنا به نقل از ایرنا، روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، در مطلب ارسالی از قول مهرداد سهرابی افزود: تخت جمشید یک مقصد گردشگری منحصر به فرد در کشور است و این مکان نیازمند خدمات مطلوب و بروز ارتباطی است تا شرایط مناسب تری برای گردشگران فراهم باشد و امروز با بهره برداری از سایت جدید تلفن همراه دغدغه بازدیدکنندگان برای برقراری تماس های تصویری و دسترسی به اینترنت پرسرعت سیار در این مجموعه تاریخی رفع شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس ادامه داد: برای راه اندازی این سایت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ای اپراتور اول هزینه شده است و راه اندازی این سایت علاوه بر تقویت ارتباطات در این مجموعه، نیاز ارتباطی گردشگران در روزهای تعطیل به ویژه ایام نوروز را که به علت افزایش ترافیک شبکه گاه موجب اختلالاتی در ارتباطات می شد  برطرف خواهد کرد.

یادمان تاریخی تخت جمشید که متعلق به دوره هخامنشیان است یکی از آثار ثبت شده استان فارس در فهرست آثار جهانی است که در سال ۱۹۷۹ میلادی با شماره ۱۱۴ در سازمان جهانی علمی، فرهنگی ملل متحد (یونسکو) ثبت شد.
سلسله هخامنشیان از سال ۳۳۰ تا ۵۵۰ پیش از میلاد حکومت کردند.

مجموعه جهانی تخت جمشید در شهرستان مرودشت و در فاصله ۶۰ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-12-29 15:26

افزودن دیدگاه جدید