کد مطلب: 

264752

پرچمداران شیائومی رونمایی خواهند شد

شرکت شیائومی برخی از اطلاعات گوشی‌های Xiaomi ۱۲ و ۱۲ پرو را فاش کرده است. این گوشی‌ها دارای تراشه‌های اسنپدراگون هشت نسل یک خواهند بود.
شیائومی

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جی اس ام آرنا، نوشت: انتظار می‌رود شیائومی سری جدید پرچمداران خود Xiaomi ۱۲ و ۱۲ پرو را هفت دی ماه (۲۸ دسامبر) معرفی کند. مشخصات احتمالی و تاریخ رونمایی از این گوشی‌ها مشخص شد.

جزئیاتی از مشخصات گوشی های جدید شیائومی

شیائومی ۱۲ با شارژ سیمی سریع ۶۷ وات و بی سیم ۵۰ وات عرضه می‌شود، در حالی که مدل ۱۲ پرو شارژر ۱۲۰ وات را ارائه می‌دهد. پوستری از فهرست مشخصات ادعایی گوشی ۱۲ پرو به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این گوشی قرار است دارای سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با طراحی جدید باشد.

گوشی شیائومی ۱۲ پرو، دارای باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی تک سلولی خواهد بود که از شارژ دوگانه شیائومی پشتیبانی کرده و از گوشی در مقابل گرمای بیش از حد، محافظت می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی با وضوح ۱۴۴۰p، نرخ تازه سازی تا ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۴۸۰ هرتز اشاره کرد.

بزرگترین سوال این است که آیا مدل ۱۲ پرو در خارج از چین نیز تولید خواهد شد یا خیر. به هر حال فردا تمام مشخصات این گوشی‌های جدید شیائومی، در مراسم رونمایی از آن مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 3
2021-12-28 08:24

افزودن دیدگاه جدید