کد مطلب: 

264174

نحوه پاک کردن پیام‌های واتس‌اپ، به صورت دو طرفه

تا پیش از این برای حذف خودکار پیامهای موجود در چت واتساپ، باید قابلیت Disappearing Messages را به طور دستی برای چتهای موردنظر فعال کرد. ولی با این قابلیت جدید می‌توان این تایمر را به صورت اتوماتیک برای تمام چتهای جدید فعال کرد. بدین صورت بسته به انتخاب شما، مسیج چتهای جدید بعد از 24 ساعت یا هفت روز یا 30 روز به طور اتوماتیک از دستگاه هر دو طرف پاک می شوند.
واتساپ

به گزارش سیتنا، واتساپ در تحولی بزرگ قابلیت تنظیم تایمر حذف خودکار پیام ها برای تمام چتهای جدید را عرضه کرد.

تا پیش از این برای حذف خودکار پیامهای موجود در چت، باید قابلیت Disappearing Messages را به طور دستی برای چتهای موردنظر فعال میکردید ولی با این قابلیت جدید میشود این تایمر را به صورت اتوماتیک برای تمام چتهای جدید فعال کرد.

بدین صورت بسته به انتخاب شما، مسیج چتهای جدید بعد از 24 ساعت یا هفت روز یا 30 روز به طور اتوماتیک از دستگاه هر دو طرف پاک می شوند.

حذف دو طرفه پیام ها تنها مختص چتهای جدید است

این قابلیت تنها مختص چتهای جدید است و شامل چتهای فعلی و گروه های جدید نمی شود. علاوه بر این بعد از فعال شدن می شود آن را برای برخی چتها غیرفعال کرد. برای فعال کردن این قابلیت فقط کافی هست به تنظیمات واتساپ قسمت Privacy بروید و گزینه Default message timer را براساس زمان موردنظرتان فعال کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-12-09 11:43

افزودن دیدگاه جدید