کد مطلب: 

264136

واکنش‌های گسترده به انتشار عکس‌های بازیگر مشهور

پخش شدن تصویر جدیدی از پارسا پیروزفر باعث شده در توییتر فارسی کاربران هشتگ «پارسا پیروزفر» را داغ کرده و با آن شوخی کنند.
واکنش‌های گسترده به انتشار عکس‌های بازیگر مشهور

به گزارش اعتماد، آنچه می‌خوانید منتخبی از این توییت‌هاست. 

«بدبختی این پارسا پیروزفر آدم باشعوری هم هست. هیچ رقمه راه نداره ما این وسط یه چیزی بگیم»

«آقا مگه این قد بلندا بابت قدشون زحمتی کشیدن؟ یعنی یه چیز ژنتیکیه دیگه مثل چهره. پس بیایید از به حساب آوردن قد و چهره و رنگ پوست و طایفه افراد به عنوان امتیاز دست‌ بردارید، آخرین تلاش‌های یک انسان یک‌ونیم متری برای دیده‌شدن به وسیله چسباندن خود به پارسا پیروزفر»

«به بهانه داغ شدن عکس جدید جناب پارسا پیروزفر و فارغ از موضوع ظاهرشون، به نظرم اوج هنر و توانمندی ایشون رو توی نمایش ماتریوشکا می‌شد دید» ماتریوشکا نام نمایشنامه ای هشت اپیزودی به ترجمه، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری پارسا پیروزفر است. این نمایشنامه بیش از ۳۰ نقش دارد که پارسا پیروزفر خود به تنهایی ایفاگر نقش تمام شخصیت‌ها در طول اجرای این اثر نمایشی بوده است.

‌«سریال در پناه تو در زمان خودش خیلی جنجالی شد، چه زمانی که برای اولین مرتبه چند تا جوون خوش آب و رنگ وارد تلویزیون ایران شدن، چه نقش پارسا پیروزفر و خانوادش که کلا از سریال حذف شدن، چه ماجرای دستگیری رامین پرچمی و بعدشم فوت حسن جوهرچی. حالا بعد از بیست‌وشش سال اینجاییم»

‌«می‌دونید چرا پارسا پیروزفر اینقدر طرفدار داره چون تا این لحظه مطلقا مصاحبه نکرده و اصولا من کمتر آدمی رو دیدم بتونه با حرف‌زدن از سکوتش تصویر بهتری از خودش بسازه»

«آنقدری که امروز پارسا پیروزفر رو دیدم، تو کل سال‌هایی که تلویزیون نگاه می‌کردم ندیدمش» 

«تا حالا دیدین پارسا پیروزفر تو مساله‌ای که سررشته نداره اظهار فضل کنه؟ آفرین پس مثه پارسا پیروزفر باشین».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-12-08 09:20

افزودن دیدگاه جدید