کد مطلب: 

264046

چرا علی لهراسبی بازیگر «سرجوخه» را بلاک کرد؟

علی لهراسبی، خواننده موسیقی پاپ به شوخی درباره مزاحمت‌های سامان صفاری و دلیل بلاک کردن این بازیگر صحبت کرد.
چرا علی لهراسبی بازیگر «سرجوخه» را بلاک کرد؟

به گزارش خبرآنلاین، تیم فوتبال ستارگان هنر چند روز پیش راهی ترکیه شدند تا مسابقات خود را آنجا برگزار کنند. در میان افرادی که در این تیم حضور دارند، چهره سامان صفاری بازیگر تلویزیون و سینما و علی لهراسبی خواننده پاپ هم به چشم می‌خورد.

این دو هنرمند که با هم دوست هستند از تجربه هم اتاقی شدند با یکدیگر گفتند. لهراسبی درباره هم اتاقی شدن با صفاری گفت: «هیچ علاقه‌ای ندارم با سامان صفاری هم اتاقی شوم، در سفر مسکو با او هم اتاق بودیم و من بلاکش کرده بودم. چون با اینکه در یک اتاق بودیم اما دائم به من زنگ می‌زد. برخلاف چهره مظلومی که مردم از سامان می‌شناسند اصلا آدم مظلومی نیست و شخصیتش در «سرجوخه» خود واقعی اوست.»

ان بازیگر هم درباره هم اتاقی شدن با علی لهراسبی گفت: «برعکس اینکه در تعدادی از نقش‌ها آدم مثبتی بودم، اما در واقعیت اصلا نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم. به طور مثال در یک اتاق هستیم و زمانی که با او کار دارم با واتساپ به او زنگ می‌زنم. خیلی علی را اذیت می‌کنم و خودش هم بسیار انسان صبوری است و به همین دلیل به آقای جوادی، مدیر تیم ستارگان هنر گفتم در این سفر هم حتما با علی لهراسبی هم اتاق باشم.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1 (6 رای)
سیتنا 4
2021-12-05 17:08

افزودن دیدگاه جدید