کد مطلب: 

263687

کارمندان آمازون به جرم قاچاق مواد مخدر بازداشت شدند

پلیس هند کارگران آمازون را به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر کرده است، پلیس ظاهراً پس از تحقیقات اخیر، ۴۸ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کرده است.
 آمازون

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس Visakhapatnam در هند یک کارمند و دو کارگر آمازون را با مقدار زیادی مواد مخدر در حال قاچاق دستگیر کرد.

بر اساس گزارش Gadgets۳۶۰، فرم‌های پلیس از Bhind اطلاعاتی دریافت کرده بودند که منجر به تحقیق درباره دو کارگر و تشخیص آن‌ها و در نهایت تحویلشان از شرکت آمازون به اداره مبارزه با فساد شد. علاوه بر این، مقامات پلیس حتی مواد بسته بندی آمازون را که بنا به گزارش‌ها برای قاچاق غیرقانونی دارو استفاده می‌شد، بازیابی کردند.

این درحالی است که از چندی پیش قوه مجریه این شرکت بازرگانی الکترونیکی را تحت رصد دقیق خود برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر به صورت غیرقانونی قرار داده است.

همین هفته گذشته، پلیس ویساخاپاتنام یکی از همکاران آمازون را در شهر به همراه دو کارگر که مواد مخدر را به خطبق گزارش FIR این کارگران دو کیسه تفنگ را حمل می‌کردند که هر کدام با ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر پر شده بود.

جالب اینجاست که کنفدراسیون بازرگانان هند (CAIT) از دولت خواسته است که فعالیت‌های آمازون در این کشور را متوقف کند و مقامات آن را به دلیل اجازه تجارت مواد غیرقانونی دستگیر کنند. رئیس‌جمهور ملی CAIT، بی‌سی بهارتیا و دبیر کل این کنفدراسیون، پراوین خاندلوال، حتی تا آنجا پیش رفتند که آمازون را «شرکت گانجا» نامیدند که در زبان هندی به نوعی مواد مخدر گفته می‌شود.

باید دید این غول فناوری چه واکنشی به همه این اظهارات و اتهاماتی که علیهش مطرح شده نشان می‌دهد و چه اقداماتی برای اصلاح این وضعیت انجام می‌دهد.ریداران تحویل می‌دادند دستگیر کرد. پلیس این متهم را در حالی شناسایی کرد که یک ترازوی ماشینی الکترونیکی برای کار خود به همراه داشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-11-23 13:13

افزودن دیدگاه جدید