کد مطلب: 

263655

مخاطبین و مکالمات واتساپ خود را مخفی کنید

برنامه GB WhatsApp یک نسخه سفارشی شده از واتساپ است. در این برنامه که ویژگی‌های اضافی نسبت به واتساپ دارد، قابلیت مخفی کردن مکالمات وجود دارد.
واتساپ

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از mekan0، نوشت: پیام رسان واتساپ به طور مداوم به روز می‌شود، اما برخی از عملکردها، مانند مخفی کردن مکالمات در واتساپ، هنوز در این پلتفرم وجود ندارد.

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که کاربران واتساپ می‌پرسند این است که چگونه می‌توان چت‌های واتساپ را مخفی کرد؟ این ویژگی هنوز در واتساپ موجود نیست، اما برخی برنامه‌های دیگر وجود دارند که این قابلیت را به کاربران عرضه می‌کنند. البته به یاد داشته باشید که این برنامه‌ها رسمی و مورد تایید واتساپ نیستند.

یکی از این برنامه‌ها برنامه پیام‌ رسانی Hike است که به شما امکان می‌دهد یک قفل مخفی ایجاد و مخاطبین مورد نظر را به آن اضافه کنید تا هر زمان که آنها پیامی برای شما ارسال کردند، به جای صفحه چت اصلی برنامه، در قفل مخفی شما ظاهر شود. البته واتساپ قابلیتی را ارائه می‌دهد تا چت‌های خود را بایگانی کنید، اما این راه حل قابل اعتمادی برای خصوصی نگه داشتن چت‌ها نیست.

نحوه مخفی کردن مخاطبین واتساپ با جی بی واتساپ

برنامه GB WhatsApp یک نسخه سفارشی شده از واتساپ است. در این برنامه که ویژگی‌های اضافی نسبت به واتساپ دارد، قابلیت مورد نظر ما نیز وجود دارد. برای مخفی کردن مکالمات در این برنامه مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱: GB WhatsApp را دانلود کنید و به حساب WhatsApp خود متصل شوید. (فرآیند ورود به سیستم مشابه فرآیند ورود به واتساپ است.)

مرحله ۲: روی چتی که می‌خواهید پنهان شود چند ثانیه نگه دارید، سپس روی سه نقطه در گوشه بالا ضربه بزنید و گزینه "Hide" را انتخاب کنید.

مرحله ۳: از شما خواسته می‌شود که یک الگوی جدید ایجاد کنید. پس از تنظیم الگو، مکالمه پنهان می‌شود.

برای دسترسی به چت‌های مخفی:

مرحله ۱: به صفحه اصلی چت‌ها بروید و روی نشان واتساپ در بالای صفحه کلیک کنید.

مرحله ۲: الگویی که قبلا ایجاد کرده اید را بکشید.

اکنون می‌توانید به فهرست تمام چت‌های مخفی خود دسترسی داشته باشید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-11-22 12:40

افزودن دیدگاه جدید