کد مطلب: 

263528

سرعت عرضه ویندوز ۱۱ در حال افزایش است

شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که سرعت عرضه ویندوز ۱۱ را افزایش می‌دهد و آن را به طور گسترده در دسترس همه قرار خواهد داد. به شرطی که سیستم شما نسخه ۲۰۰۴ یا بالاتر از ویندوز ۱۰ را اجرا کند و اخیراً به‌روزرسانی خدماتی ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ را که مایکروسافت منتشر کرده را نصب کنید.
ویندوز ۱۱

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از engadget، نوشت: اگر منتظر نصب ویندوز ۱۱ بر روی رایانه شخصی خود بوده اید، مایکروسافت خبر خوبی برای شما دارد.

شرکت مایکروسافت انتظار دارد همه دستگاه‌ها قابلیت نصب این ویندوز را تا اواسط سال ۲۰۲۲ داشته باشند.

همچنین اگر قصد دارید فعلا از ویندوز ۱۰ استفاده کنید. این شرکت اعلام کرد که انتشار به‌روزرسانی نوامبر ۲۰۲۱ را برای این سیستم آغاز کرده است. مایکروسافت در نظر دارد تا ویندوز ۱۰ را بسرعت به‌روزرسانی کند.

همچنین سالانه ویژگی‌های زیادی منتقل می کند تا این ویندوز سریع‌تر با ویندوز ۱۱ هماهنگ شود. مانند قبل، مایکروسافت نصب ویندوز ۱۱ را بر روی دستگا‌هایی که ممکن است قدرت نصب این ویندوز را نداشته باشند، توصیه نمی‌کند.

یکی از مواردی که باید در ارتباط با نصب ویندوز ۱۱ در دستگاه هایی که از قدرت نصب کمی برخوردارند این است که امکان دارد به‌روزرسانی‌ها را در رایانه شخصی با پردازنده پشتیبانی‌نشده دریافت نکنید. هنگامی که مایکروسافت برای اولین بار ویندوز ۱۱ را در ۴ اکتبر منتشر کرد، این شرکت گفت که انتظار دارد تا اواسط سال ۲۰۲۲ این به روزرسانی برای همه دستگاه‌های واجد شرایط ارائه شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-11-18 09:43

افزودن دیدگاه جدید