کد مطلب: 

263414

ارائه محصولی جدید برای بهبود کیفیت هوا توسط آمازون

آمازون مانیتور کیفیت هوای هوشمند جدید خود را راه اندازی کرده که کیفیت هوای اتاق را اندازه گیری می‌کند.
دستگاه بهبود کیفیت هوا

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غول فناوری آمازون، از یک دستگاه هوشمند جدید خانگی رونمایی کرد که می‌تواند کیفیت هوای خانه را بهبود ببخشد.

دستگاه جدید عرضه شده توسط "آمازون" اطلاعاتی در مورد آلاینده‌های احتمالی هوا ارائه می‌دهد. در حال حاضر میتوان گفت آمازون در حال سرمایه گذاری در "فناوری آب و هوا" است.

این شرکت آمریکایی توضیح داد که مانیتور کیفیت هوای هوشمند جدیدش پنج فاکتور مختلف را اندازه‌گیری می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد کیفیت هوای داخل اتاق را کنترل کند و در صورت لزوم آن را از طریق تهویه یا تصفیه‌کننده‌های هوا بهبود بخشد.

این عوامل عبارتند از ذرات ریز گرد و غبار (PM)، ترکیبات آلی فرار (VOCs)، مونوکسید کربن (CO)، رطوبت و دما.اگر دستگاه تغییری در کیفیت هوا تشخیص دهد، کاربر می‌تواند از طریق یک اعلان از طریق برنامه الکسا یا اعلامیه در دستگاه اکو مطلع شود.

همچنین می‌توان اطلاعات دقیقی در مورد کیفیت هوا در طول زمان از طریق نمایش اکو یا برنامه الکسا به دست آورد. به علاوه، الکسا نکات ساده‌ای را برای بهبود کیفیت هوای داخل خانه ارائه می‌دهد. این مانیتور جدید کیفیت هوای هوشمند، با قیمتی در حدود ۷۰ دلار در دسترس است.

مانیتور هوشمند کیفیت هوا دارای سنسور‌های دما و رطوبت داخلی است. همچنین ادعا می‌شود که طیف وسیعی از آلرژن‌ها و سموم داخل خانه  از جمله گرد و غبار، مونوکسید کربن و ترکیبات آلی را شناسایی می‌کند.

اگر مانیتور هوشمند کیفیت هوا مشکلی را تشخیص دهد، از طریق برنامه الکسا برای کاربر اعلانی را ارسال می‌کند. همچنین اگر بلندگو یا نمایشگر هوشمند الکسا نیز دارید، می‌توانید هشدار صوتی را از دستگاه اکو خود دریافت کنید یا وضعیت کیفیت هوای خانه خود را از آن بپرسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-11-15 09:22

افزودن دیدگاه جدید