کد مطلب: 

263386

اپل دو حق اختراع مرتبط با پهپاد ثبت کرد

هر دو حق امتیاز اختراع جدید اپل مربوط به پهپاد یا وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین هستند. حق امتیاز نخست مربوط به کاربرد و شیوه ارتباط میان وسیله نقلیه هوایی بی سرنشین و دستگاه کنترل آن و دومین حق امتیاز مربوط به ردیابی و کنترل وسایل نقلیه هوایی بی سرنشین است.
پهپاد

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از گیزموچاینا، نوشت: اپل علاوه بر دو حق امتیاز جدید، قبلاً سه حق اختراع دیگر مرتبط با پهپاد ثبت کرده است.

براساس درخواست‌های جدید اپل هر دو حق امتیاز مربوط به پهپاد یا وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین هستند. حق امتیاز نخست مربوط به کاربرد و شیوه ارتباط میان وسیله نقلیه هوایی بی سرنشین و دستگاه کنترل آن است. به عبارت دیگر این حق امتیاز بخش اتصال و عدم اتصال پهپاد با دستگاه کنترل آن را در بر می‌گیرد.

دومین حق امتیاز مربوط به ردیابی و کنترل وسایل نقلیه هوایی بی سرنشین است. طبق این حق امتیاز شیوه کنترل یا رصد وسیله نقلیه هوایی بی سرشین با استفاده از سیستم شبکه مخابراتی بی سیم است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد اپل همین حق امتیاز ردیابی و کنترل را در سنگاپور نیز ثبت کرده است. هنوز مشخص نیست چه تغییراتی در حق امتیاز ثبت شده در سنگاپور و آمریکا وجود دارد.

در این میان هیچ نشانه یا خبری درباره سطح توسعه وسیله نقلیه هوایی بی سرنشین در اپل وجود ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-11-14 13:54

افزودن دیدگاه جدید