کد مطلب: 

263337

برخی از سرویس‌های گوگل دچار اختلال شدند

روز جمعه ۱۲ نوامبر حدود ساعت ۰۸:۳۰ صبح، برخی از کاربران با اختلال در سرویس خدمات Google Cloud، از جمله Google Workspace مواجه شدند اما این شرکت هنوز در این باره اظهار نظری نکرده است.
گوگل

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کاربرانی از چند کشور جهان وجود مشکل در برخی از سرویس Google را گزارش کردند اما این شرکت هنوز در این باره اظهار نظری نکرده است.

گزارش‌های مربوط به این مشکل توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، زیرا کاربران متوجه شده بودند که قادر به برقراری ارتباط با استفاده از سرویس جی میل نبودند.

وب سایت Downdetector که قطعی خدمات آنلاین را اندازه گیری می‌کند، از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۹ صبح شروع به دریافت گزارش‌های قطعی سرویس‌های کرد. گوگل تاکنون درباره این قطعی اظهار نظر نکرده است، اما کاربران اشاره کرده اند که به نظر می‌رسد این مشکل مربوط به IMAP یا پروتکل دسترسی به پیام‌های اینترنتی باشد.

این پروتکل زمانی استفاده می‌شود که کاربری می‌خواهد از طریق سرویس دیگری مانند برنامه ایمیل اپل به یک حساب ایمیل دسترسی پیدا کند. به نظر می‌رسد راه حل فعلی این است که کاربران مستقیماً به نسخه وب جیمیل بروند و از آن استفاده کنند.

به نظر نمی‌رسد که انگلیس تنها کشوری است که تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته است. کاربران جی‌میل در فرانسه و هند نیز مشکلاتی را گزارش کرده اند. برخی از افراد همچنین مشکلات مربوط به برنامه‌های بیشتری که توسط گوگل ارائه می‌شود را گزارش کرده اند، برنامه‌هایی مانند Gogole Sheets و Google Docs.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-11-13 12:28

افزودن دیدگاه جدید