کد مطلب: 

263242

راه‌اندازی سیستم پرداخت فرد به فرد برای کاربران واتساپ

بر اساس کد موجود در آخرین نسخه بتا، واتس‌اپ ممکن است در حال آماده شدن برای معرفی سیستم پرداخت فرد به فرد خود در ایالات متحده باشد. امروزه این سیستم پرداخت در برزیل و هند در دسترس است.
واتس‌اپ

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gsmarena، نوشت: شرکت متا قصد دارد در آینده سیستم پرداخت فرد به فرد را برای کاربران واتساپ در ایالات متحده راه اندازی کند.

کدی در نسخه بتا ۲.۲۱.۲۳.۱۰ واتس آپ یافت شد که مستقیما به یکپارچه سازی Novi و تراکنش‌های پرداخت اشاره می‌کند.

Novi، یک کیف پول دیجیتالی متعلق به متا یا همان فیسبوک سابق است. اکنون این شرکت برای اپلیکیشن‌های مختلف خود در حال یکپارچه سازی تمامی خدمات پرداخت با نام تجاری Novi است. به نظر می‌رسد با این ویژگی جدید کاربران می‌توانند اکانت Novi خود را مستقیماً از برنامه واتساپ مدیریت کنند.

Novi به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از Pax Dollar (یک سکه دیجیتالی که توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود) بدون کارمزد در سراسر مرز‌ها ارسال و دریافت پول داشته باشند. همچنین گفته شده که Novi قصد دارد سیستم پرداخت خود را ایمن و رمزگذاری شده کند. احتمالا می‌توان این موضوع را دلیلی دانست که کاربران قبل از اینکه بتوانند از سیستم پرداخت خود استفاده کرده، باید هویت خود را تایید کنند.‌ نمی‌توان گفت چه زمانی این ویژگی در واتس اپ عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-11-09 16:07

افزودن دیدگاه جدید