کد مطلب: 

263222

سهم ۱۴ درصدی زنان از دریافت پروانه کسب‌وکارهای مجازی

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در شش ماه اول سال، اقدام به صدور ۶۴۹ فقره پروانه کرده است. ۵۵۹ نفر از کسانی که از اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی پروانه دریافت کرده‌اند، مرد هستند که شامل ۸۶ درصد می‌شود و ۹۰ نفر از کسانی که از پروانه دریافت کرده‌اند، زن هستند که شامل ۱۴ درصد می‌شود.
زنان

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، در راستای تحقق ماده ۸۷ قانون نظام صنفی و تاکید بر تشکیل اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، اتحادیه مذکور فعالیت خود را از آبان ماه سال ۱۳۹۶ به‌طور رسمی در جهت حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی کشور، تسهیل و تسریع بخشیدن در رشد و توسعه کسب‌وکارها آغاز کرده است.

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی گزارشی را با هدف نشان دادن پراکندگی پروانه‌های صادرشده جهت شناخت بهتر اکوسیستم آنلاین در کل کشور و همین‌طور بررسی علایق و میزان تمایل جمعیت در هر اقلیم به موضوعات مختلف کسب‌وکارها جمع‌آوری کرده است.

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در شش ماه اول سال، اقدام به صدور ۶۴۹ فقره پروانه کرده است. ۵۵۹ نفر از کسانی که از اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی پروانه دریافت کرده‌اند، مرد هستند که شامل ۸۶ درصد می‌شود و ۹۰ نفر از کسانی که از پروانه دریافت کرده‌اند، زن هستند که شامل ۱۴ درصد می‌شود. همچنین ۴۱ درصد از پروانه‌های کسب صادرشده از طرف اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی از نوع حقوقی هستند و ۵۹ درصد از پروانه‌های کسب صادرشده، از نوع حقیقی هستند.

میزان پراکندگی پروانه‌های صادرشده در موضوعات مختلف نیز در شکل زیر آمده است.

کسب‌وکارهای مجازی

در این موضوعات، خدمات هوشمند شامل خدمات مالی، خدمات منزل، خشکشویی آنلاین و گلفروشی آنلاین، جابه‌جایی هوشمند شامل تاکسی‌های هوشمند، حمل بار آنلاین و پیک هوشمند، محصولات دیجیتال و لوازم برقی شامل محصولات دیجیتال، فروشگاه قطعات الکترونیکی و لوازم برقی و فروشگاه بزرگ شامل پوشاک، کیف و کفش، سیسمونی کودک، لوازم خانگی، لوازم سفر، ورزشی و سرگرمی و بخش غیره نیز شامل مشاوره، مشاوره املاک و حیوانات خانگی می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-11-09 10:47

افزودن دیدگاه جدید