کد مطلب: 

263097

امکان دسترسی به Spaces بدون نیاز به حساب کاربری توئیتر

توئیتر به منظور توسعه چت صوتی Spaces، امکان استفاده از این قابلیت را برای کاربرانی که حساب کاربری ندارند یا وارد حساب کاربری خودشان نشدند، فراهم کرد.
توئیتر

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، توئیتر به تازگی قابلیت جدیدی را ارائه کرده که کاربران می توانند بدون داشتن حساب کاربری، چت صوتی Spaces را بشنوند.

حساب رسمی توئیتر در این پلتفرم با انتشار توئیتی اعلام کرد که از این به بعد میزبان‌ها و کاربران قادر هستند لینک Spaces را برای دیگران نیز بفرستند و کسانی که حساب توئیتر ندارند هم می‌توانند از این سرویس استفاده کرده و مکالمات صوتی را بشنوند، این قابلیت فعلا در نسخه وب توئیتر در دسترس است. به خاطر داشته باشید که کاربرانی که حساب توئیتری ندارند نمی‌توانند در مکالمات شرکت کنند و تنها می‌توانند شنونده باشند.

قابلیت Spaces رقیبی برای کلاب هاوس

توئیتر خاطرنشان کرد که این ویژگی جدید برای کاربرانی که دوستانشان حساب توئیتری ندارند، اما می‌خواهند با استفاده از Spaces با یکدیگر در ارتباط باشند، مفید است. ویژگی مکالمات صوتی توئیتر رقیبی برای کلاب هاوس و فیسبوک است.توئیتر این ویژگی را برای رقابت با کلاب هاوس ایجاد کرد و از زمان راه اندازی تاکنون قابلیت‌های بیشتری را به آن اضافه کرد تا Spaces را به محیطی ساده و جذاب برای کاربران تبدیل کند.

توئیتر مدتی قبل قابلیت تغییر صدا را به Spaces اضافه کرد و پس از آن نیز تب Spaces را به نسخه وب این پلتفرم برد و اکنون ساخت مکالمه‌های صوتی در دسترس همه کاربران قرار دارد.

گفتنی است که کلاب هاوس هم برای جا نماندن از این رقابت قابلیت‌های بیشتری را معرفی کرده که می‌توان به ضبط محتوای صوتی روم‌ها و همچنین پشتیبانی از ۱۳ زبان جدید از جمله فرانسوی، آلمانی و هندی اشاره کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-11-06 08:54

افزودن دیدگاه جدید