کد مطلب: 

262948

اخاذی از پسر جوان با تهدید به انتشار فیلم سیاه

اواسط سال گذشته پسر 18 ساله‌ای به دادسرای امور جنایی پایتخت رفت و از دو مرد شرور به خاطر آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد.
اخاذی از پسر جوان با تهدید به انتشار فیلم سیاه

به گزارش ایران، او گفت: شب حادثه برای رفتن به جشن تولد دوستم  از خانه خارج شدم. در خیابان به انتظار خودرو بودم که پرایدی در مقابل پایم توقف کرد. به غیر از راننده، دو مرد جوان هم سوار خودرو بودند که ابتدا تصور کردم آنها مسافر هستند اما بعد از مدتی متوجه شدم همدستان راننده هستند.

بعداز طی مسافتی، راننده تغییر مسیر داد، ناگهان یکی از همدستانش چاقویی روی پهلوی من قرار داد و سر مرا زیر صندلی کرده و به راه افتادند. نمی‌دانم چقدر طول کشید که در مقابل خانه‌ای قدیمی خودروی پراید توقف کرد.

24 ساعت اسارت

پسر جوان گفت: آنها یک شبانه روز مرا در خانه‌شان گروگان گرفته و پس از اینکه مرا کتک زدند، مورد آزار و اذیت قرار داده و فیلم سیاه تهیه کردند بعد هم مرا در خیابانی خلوت رها کردند. در مدتی که در آن خانه حبس بودم، شماره تلفن مرا گرفتند و بعد از رهایی، تهدیدها شروع شد.

آنها مرا تهدید می‌کردند که اگر به آنها  پول و طلا ندهم، تصاویر و فیلم‌های سیاهی را که از من گرفته بودند در فضای مجازی منتشر خواهند کرد.

ترس از انتشار فیلم‌ها و  آبروریزی باعث شد که طلاهای مادرم را که حدود 50 میلیون تومان بود از خانه سرقت کنم و به آنها بدهم. اما در نهایت تصمیم گرفتم این راز سیاه را به خانواده‌ام بگویم و آنها مرا کمک  کردند که شکایت کنم.

با شکایت پسر جوان به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. درحالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت، کارآگاهان با دو شکایت مشابه مواجه شدند.

در ادامه تحقیقات و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل ربایش، یکی از اعضای باند شناسایی و بازداشت شد. متهم در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: آدم‌ربایی و آزار و اذیت را قبول دارم اما فیلم و عکسی نگرفته‌ایم. ما برای ترساندن آنها و اینکه بتوانیم از آنها اخاذی کنیم، به دروغ گفتیم فیلم گرفته‌ایم.

در حالی که بررسی‌ها برای شناسایی دو همدست دیگر متهم  ادامه داشت، شماره پلاک خودروی پراید مردان شرور نیز به دست آمد و مدتی بعد مأموران پلیس موفق شدند خودروی پراید را در یکی از خیابان‌های تهران شناسایی کنند. اما راننده، خودرو را رها کرده و  پای پیاده فرار کرد.

بدین ترتیب پرونده با یک متهم از جنبه جرم تعرض به دادگاه کیفری فرستاده شد و قضات دادگاه متهم  را به 10 سال حبس محکوم کردند. تحقیقات برای دستگیری دو متهم دیگر همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس موفق شدند رد یکی از متهمان را که در بازار تهران از مردم اخاذی و زورگیری می‌کرد شناسایی کنند. بدین ترتیب مأموران راهی بازار شده و دومین متهم پرونده نیز بازداشت شد.

وی نیز به ربودن مسافران و آزار و اذیت آنها اعتراف کرد. تحقیقات برای دستگیری سومین عضو فراری باند ادامه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-11-01 09:10

افزودن دیدگاه جدید