کد مطلب: 

262936

حمله سایبری به لیگ‌های ورزشی آمریکا

مقامات فدرال یک مرد اهل مینه‌سوتا را متهم کرده‌اند که پس از هک کردن سیستم کامپیوتری لیگ بیس‌بال، قصد اخاذی از لیگ برتر را داشته است. دفتر دادستانی آمریکا و FBI، معتقدند که جاشوا استریت ۳۰ ساله محتوای MLB و همچنین لیگ ملی هاکی (NHL)، انجمن ملی بسکتبال (NBA) و لیگ ملی فوتبال (NFL) را به شکل غیرقانونی منتشر کرده است.
لیگ‌های ورزشی آمریکا

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از theverge، نوشت: به گفته مسئولین FBI یک مرد ۳۰ ساله مینه سوتایی بازی‌های MLB، NFL، NHL و NBA را به شکل غیرقانونی پخش کرده است.

مقامات فدرال یک مرد اهل مینه‌سوتا را متهم کرده‌اند که پس از هک کردن سیستم کامپیوتری لیگ بیس‌بال، قصد اخاذی از لیگ برتر را داشته است. دفتر دادستانی ایالات متحده آمریکا در ناحیه جنوبی نیویورک و FBI، معتقدند که جاشوا استریت ۳۰ ساله محتوای MLB و همچنین لیگ ملی هاکی (NHL)، انجمن ملی بسکتبال (NBA) و لیگ ملی فوتبال (NFL) را به شکل غیرقانونی منتشر کرده است.

ضرری چند میلیون دلاری برای لیگ های ورزشی

سازمان‌های مجری قانون در بیانیه‌ای اعلام کردند که بین سال‌های ۲۰۱۷ تا آگوست ۲۰۲۱، استریت وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده که در آن به‌طور غیرقانونی بازی‌های زنده لیگ‌های ورزشی را برای کسب سود پخش می‌کرده است.

به گفته مسئولین، او دسترسی غیرمجاز به وب‌سایت‌های لیگ‌ها و اعتبار ورود به سیستم را از مشترکین قانونی به‌طور نادرست به‌دست آورد و این طرح او منجر به ضرر حدود سه میلیون دلاری برای یکی از «لیگ‌های ورزشی» شد.

علاوه بر این، نهاد‌های مجری قانون گفتند، استریت که با نام جاشوا برودی نیز شناخته می‌شود، تلاش کرده تا مبلغ هنگفتی را از MLB به عنوان باج بگیرد و تهدید کرده بود که آسیب‌پذیری‌های سایت‌های ورزشی را عمومی خواهد کرد.

در بیانیه خبری آمده است:" استریت طرح اخاذی را همزمان با سوء استفاده از سیستم‌های رایانه‌ای MLB برای دسترسی غیرمجاز به محتوا برای دریافت سود، آغاز کرد. او با پنج اتهام جنایی از جمله کلاهبرداری، دسترسی به رایانه محافظت شده، انتقال محتوا به صورت غیرقانونی و ارسال تهدیدات بین ایالتی مواجه است."

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-10-31 15:47

افزودن دیدگاه جدید