کد مطلب: 

262879

۲۱۰۰ پمپ‌بنزین به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: در حال حاضر دو هزار و ۱۰۰ جایگاه در سراسر کشور امکان دریافت سوخت با کارت را دارند و در سایر جایگاه ها نیز بنزین با نرخ آزاد عرضه می شود.
سامانه هوشمند سوخت

به گزارش سیتنا به نقل از ایرنا، «جلیل سالاری» با اشاره به اینکه از زمان بروز اختلال در سامانه هوشمند سوخت، ستاد بحران تشکیل شد، گفت: این ستاد به صورت ۲۴ ساعته و در دو شیفت فعال است. 

وی ادامه داد: تا دیروز (جمعه) هزار و ۵۰۰ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند و از شب گذشته تا صبح امروز نیز هزار و ۵۲۰ جایگاه دیگر برای اتصال به سامانه بارگزاری شده اند.

سالاری افزود: به دلیل قطع سیستم ها از این تعداد ۶۲۸ جایگاه دیگر به سامانه سوخت متصل شدند و امکان دریافت بنزین با کارت سوخت در آنها فراهم است.

به گفته سالاری، تا صبح روز شنبه دو هزار و ۱۰۰ پمپ بنزین در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده است.

وی ادامه داد: امروز نیز در تلاشیم تا ۵۰۰ جایگاه دیگر به سامانه سوخت متصل شود و تعداد پمپ بنزین های متصل به سامانه سوخت به دو هزار و ۶۰۰ جایگاه برسد.

حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها در روز سه شنبه ( چهار آبان) باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور شد و با تلاش کارشناسان حوزه مجازی پس از اطلاع از این حمله سایبری عصر روز سه شنبه فعالیت تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها در کشور آغاز شد. جزئیات این حمله سایبری و منشاء آن نیز در دست بررسی است.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-10-30 10:51

افزودن دیدگاه جدید