کد مطلب: 

262607

تغییر در حریم خصوصی به رشد تجارت تبلیغاتی اپل کمک کرده است

تقریبا شش ماه است که اپل ویژگی جدیدی برای حریم خصوصی را به آیفون‌ها اضافه کرده است که با قابلیت شفافیت ردیابی، به کاربر این امکان را می‌دهد که به برنامه‌ها اجازه نمایش تبلیغات مرتبط را بدهد.
اپل

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون آرنا، نوشت: خدمات تبلیغاتی داخلی اپل با برنامه شفافیت ردیابی، رشد فوق العاده‌ای داشته است.

در حال حاضر، فایننشال تایمز گزارش می‌دهد که این تغییر در حریم خصوصی به رشد تجارت تبلیغاتی اپل کمک کرده است.

از زمان تغییر حریم خصوصی، تجارت تبلیغاتی اپل بیش از سه برابر رشد کرده است. در همین رابطه شرکت تحقیقاتی تلفن همراه Branch گزارش می‌دهد که در حال حاضر ۵۸ درصد از بارگیری برنامه‌های داخلی آیفون پس از کلیک روی آگهی انجام شده است، در صورتی که یک سال پیش این عدد فقط ۱۷ درصد بود.

در حال حاضر بازار تبلیغات برنامه‌های تلفن همراه به سرعت در حال رشد است. شرکت تحلیل گر AppsFlyer برآورد کرده است که هزینه برنامه‌های تلفن همراه، برای گوشی‌های آیفون و اندروید در سال ۲۰۱۹، ۵۸ میلیارد دلار بوده و تا سال آینده دو برابر خواهد شد و انتظار می‌رود به ۱۱۸ میلیارد دلار برسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-10-21 09:47

افزودن دیدگاه جدید