کد مطلب: 

262568

گوگل از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی کرد

گوشی‌های جدید گوگل از پردازنده اختصاصی google Tensor استفاده می‌کنند. همچنین تا چهار سال آخرین نسخه اندروید را دریافت می‌کنند و تا پنج سال بروزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد.
گوشی‌های هوشمند

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که گفته شده بود، گوگل امشب مصادف با ۲۷ مهرماه، رویداد رونمایی از پیکسل ۶ را برگزار کرد. محصولاتی که در رویداد امشب رونمایی شد پیش‌تر هم صحبت‎هایی درباره آن‎ها شده بود.

در خیلی از محصولات گوگل هوش مصنوعی استفاده شده و تجربه‌های جالبی را در اختیار کاربر قرار می‎دهد. در بخش سخت افزار نیز گوگل حساسیت زیادی بر روی گوشی‌های هوشمند خود دارد.

گوشی‌های جدید گوگل از پردازنده اختصاصی google Tensor استفاده می‌کنند. همچنین تا چهار سال آخرین نسخه اندروید را دریافت می‌کنند و تا پنج سال بروزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد.

درمورد گوگل پیکسل ۶ باید گفت لنز سنسور و الگوریتم‌های عکاسی در این گوشی به روز رسانی شده است. این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۲ است و قابلیت‌های حریم خصوصی نیز در آن پیشرفت‎هایی داشته است. صفحه نمایش پیکسل ۶ از رفریش ریت ۹۰ هرتزی و صفحه نمایش پیکسل ۶ پرو از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برند.

در مورد چیپ استفاده شده در گوشی‌های ذکرشده باید گفت تمام اطلاعات امنیتی مهم کاربران در چیپ Titan M۲ ذخیره می‌شوند. گوشی‌های گوگل به بخشی به نام Security Hub مجهزه شده‌اند تا کاربران را از موارد امنیتی مانند رمزعبور‌هایی که نیاز به تغییر دارند مطلع کنند.

اما با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های مورد توجه کاربران در گوشی‌های همراه دوربین‌های آن هستند گفتنی است گوشی Pixel ۶ از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید و ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسل است. همچنین گوشی Pixel ۶ Pro از ۳ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید، ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فتو بهره می‌برد. دوربین سلفی این نیز گوشی ۱۱ مگاپیکسل است. پیکسل ۶ تجربه بهتری در دوربین به کاربران می‎دهد و در تاریکی عکس‎های بهتری را ثبت می‎کند.

به کمک پردازنده Google Tensor و یادگیری ماشین گوشی‌های پیکسل جدید می‌توانند چهره تار شده بر اثر حرکت را در عکس بهبود ببخشند. قابلیت Motion Mode نیز یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی‌های جدید گوگل است که به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌های حرفه‌ای بگیرند. گوگل همچنین از ویژگی Real Tone برای اطمینان از ثبت عکس‎هایی با رنگ طبیعی پوست رونمایی کرد.

از دیگر ویژگی‎های Pixel 6 Pro می‎توان به امکان ضبط فیلم‌های ۴K با نرخ ۶۰ فریم،  ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5،  باتری ۵۰۰۳ میلی‌آمپرساعتی با امکان شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. این گوشی با حافظه های داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی ارائه می‎شود. باتری ۴۶۱۴ میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع ۳۰ واتی، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم نیز از دیگر ویژگی‌های گوشی Pixel 6 هستند. هردو گوشی هوشمند نیز از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می‎کنند.

در آخر درمورد قیمت‌های تعیین شده دو گوشی که درمورد آن صحبت کردیم باید گفت گوشی Pixel ۶ یا قیمت ۵۹۹ دلار و گوشی Pixel ۶ Pro با قیمت ۸۹۹ دلار عرضه خواهند شد.

پردازش زبان طبیعی در این گوشی ها تعبیه شده و این محصولات پیشرفته ترین مدل تشخیص گفتار را دارند. سرعت تایپ تا سه برابر در گوشی های جدید پیکسل بالاتر رفته و هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی آن ها تقویت شده اند. تایپ در پیکسل های جدید به این صورت است که متن مکالمه به صورت خودکار سیو می شود و ترجمه زنده هم دارد که از همه اپلیکیشن ها پشتیبانی می کند.

از امروز می‌توان گوشی‌های جدید پیکسل را پیش خرید کرد و از ۲۸ اکتبر این محصولات به بازار می‌آید. این دو گوشی انقلابی در صنعت گوشی‌های گوگل هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-10-20 08:51

افزودن دیدگاه جدید