کد مطلب: 

262491

فیس‌بوک دسترسی به محتوای نفرت پراکن را به حداقل رساند

فیس‌بوک ادعا می‌کند که قابلیت مشاهده و میزان دسترسی به محتوای نفرت پراکن را تا ۵۰ درصد کاهش داده تا کاربران آنها را نبینند.
فیس‌بوک

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از انگجت، نوشت: فیس‌بوک در واکنش به افشاگری‌های فرانسیس هاوگن مدیر سابق خود مدعی تلاش برای کاهش دسترسی کاربران به محتوای نفرت پراکن شده است.

گای روزن معاون واحد یکپارچگی فیس‌بوک در توضیح اقدامات این شبکه اجتماعی برای مقابله با نفرت پراکنی گفته است: میزان مشاهده پذیری محتوای نفرت پراکن در فیس‌بوک در نه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۱ با کاهش ۵۰ درصدی مواجه بوده و این امر باعث شده در مجموع تنها ۰.۰۵ درصد از این نوع محتوا قابل مشاهده باشند.

این بدان معناست که از هر ۱۰ هزار بازدید فیس‌بوک تنها پنج بازدید به این نوع محتوا اختصاص دارد.

وی افزوده است: تمرکز بر حذف محتوا به عنوان تنها معیار مقابله با نفرت پراکنی اشتباه است و راه‌های دیگری برای مقابله با این پدیده وجود دارد. فیس‌بوک قبل از حذف هرگونه مطلب باید "مطمئن" باشد که آنها ابزار نفرت پراکنی هستند. زیرا در مواردی محتوایی که ابزار نفرت پراکنی نیستند به اشتباه یا به طور عمدی در همین قالب علامت گذاری می‌شوند.

فرانسیس هاوگن در شهادت خود مدعی شده بود فیس‌بوک تنها می‌تواند مقدار بسیار اندکی از محتوای آزاردهنده را شناسایی و حذف کند و باید در این زمینه جدیت بیشتری به خرج دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-10-18 12:25

افزودن دیدگاه جدید