کد مطلب: 

262403

ادامه فعالیت کاربران مایکروسافت آژور

علی‌رغم بزرگترین حمله DDoS به مایکروسافت آژور، مشتریان این سرویس در ادامه دادن به فعالیت روزمره خود دچار مشکلی نخواهند شد.
مایکروسافت

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از azure.microsoft، نوشت: در اوایل ماه آگوست، مایکروسافت روند‌های حمله DDoS آژور را برای نیمه اول سال ۲۰۲۱ به اشتراک گذاشت. این شرکت ۲۵ درصد افزایش حملات را در مقایسه با سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ گزارش کرد. هرچند کاهش حداکثر توان حملات، از یک ترابایت بر ثانیه (Tbps) در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ تا ۶۲۵ مگابیت بر ثانیه در نیمه اول سال ۲۰۲۱ نیز گزارش شده بود.

در آخرین هفته ماه آگوست، این کمپانی شاهد حمله DDoS با ترافیک ۲.۴ Tbps بود که یکی از مشتریان سرویس آژور در اروپا را مورد هدف قرار داده بود. این حمله ۱۴۰ درصد بیشتر از حمله یک ترابایت بر ثانیه در سال ۲۰۲۰ و بیشتر از هر رویداد حجمی شبکه است که قبلا در آژور شناسایی شده بود.

ترافیک حمله تقریباً از ۷۰ هزار منبع و از چندین کشور در منطقه آسیا و اقیانوسیه مانند مالزی، ویتنام، تایوان، ژاپن و چین و همچنین ایالات متحده سرچشمه گرفته است. بردار حمله یک بازتاب UDP بود که بیش از ۱۰ دقیقه بطول کشیده است. در طی این مدت زمان سه موج از ترافیک با حجم ۲.۴ ترابیت بر ثانیه، ۰.۵۵ ترابیت بر ثانیه و ۱.۷ ترابیت بر ثانیه علیه این شرکت روانه شده است.

در حملاتی با این وسعت حجم بالایی از ترافیک به سمت میزبان ارسال می‌شود تا دیگر قادر به پاسخ‌گویی نباشد.. با این حال، بستر حفاظتی DDoS آژور که بر اساس خطوط تشخیص و کاهش DDoS ساخته شده است، می‌تواند ده‌ها ترابیت حملات DDoS را جذب کند. این ظرفیت می‌تواند به طور گسترده‌ای بالاترین حجم تهدید‌های DDoS را جذب کند و به مشتریان امنیت لازم را ارائه دهد. هر سازمانی با حجم کاری زیاد و معرض اینترنت، چه در فضای ابری و چه در شبکه محلی، در برابر حملات DDoS آسیب پذیر است.

چگونه از اطلاعات خود در برابر حملات DDoS محافظت کنیم

سرعت تحول دیجیتالی در طول همه گیری ویروس کرونا، همراه با پذیرش خدمات ابری، به طور قابل توجهی افزایش یافته است. عوام تهدیدکننده اکنون بیش از هر زمان دیگری، به طور مداوم به دنبال راه‌هایی برای آفلاین کردن برنامه‌ها هستند؛ بنابراین، سازمان‌ها باید نهایت توجه خود را به توسعه یک استراتژی قوی پاسخ به DDoS معطوف کنند.

استاندارد حفاظتی آژور در مقابل حملات DDoS از ویژگی‌های کاهش یافته DDoS برای دفاع در برابر این حملات استفاده می‌کند. این استاندارد به طور خودکار تنظیم می‌شود تا از تمام آدرس‌های IP عمومی در شبکه‌های مجازی محافظت کند. حفاظت به سادگی در هر شبکه مجازی جدید یا موجود فعال می‌شود و نیازی به تغییر برنامه یا منبع ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (5 رای)
سیتنا 5
2021-10-16 15:11

افزودن دیدگاه جدید