کد مطلب: 

262402

سامسونگ بیشترین سهم بازار گوشی‌های هوشمند را تصاحب کرد

شرکت سامسونگ بیشترین دستگاه را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به فروش رسانده و ۲۳ درصد از سهم بازار را از آن خود کرده است، به دنبال آن شرکت اپل با ۱۵ درصد و سه تولیدکننده برتر چینی شیائومی، ویوو و اوپو مجموعاً ۳۴ درصد از سهم بازار را تصاحب کردند.
سامسونگ، اپل و شیائومی

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از انگجت، نوشت: طبق گزارش Canalys، میزان فروش موبایل در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ نسبت به سال گذشته شش درصد کاهش یافته است. این شرکت می‌گوید این کاهش بیشتر به دلیل کمبود قطعات است.

طبق برآورد اولیه، شرکت سامسونگ بیشترین دستگاه را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به فروش رسانده و ۲۳ درصد از سهم بازار را از آن خود کرده است. شرکت اپل نیز با ۱۵ درصد سهم بازار و کسب رتبه دوم، توانست سهم خود را در بازار نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش دهد.

سه تولیدکننده برتر چینی شیائومی، ویوو و اوپو، پنج شرکت صدرنشین را تکمیل می‌کنند. این شرکت‌ها مجموعاً ۳۴ درصد از سهم بازار را تصاحب کردند.

گوشی‌های هوشمند

نکته‌ای که در مورد این آمار باید به آن توجه کرد این است که شرکت‌های اوپو و ویوو که زیر مجموعه وان پلاس هستند به صورت جداگانه محاسبه شده اند. هر سه شرکت متعلق به شرکت چینی BBK Electronics هستند که اگر بخواهیم آمار آن‌ها را با هم جمع و محاسبه کنیم رتبه بهتری را در جدول به دست می‌آورند.

بن استانتون، تحلیلگر Canalys می‌گوید: "کمبود تراشه‌ها واقعاً جدی است. صنعت تلفن‌های هوشمند در تلاش است تا تولید دستگاه‌ها را تا آنجا که می‌تواند به حداکثر برساند. مشکل این است که انتظار می‌رود کمبود عرضه تا سال ۲۰۲۲ ادامه یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-10-16 14:58

افزودن دیدگاه جدید