کد مطلب: 

262392

اپل واچ سری هفت سریعتر از نسخه قبلی خود شارژ می‌شود

اپل واچ سری هفت جدید می‌تواند ۳۳ درصد سریعتر از نسخه قبلی خود شارژ شود، اما اپل از کاربران می‌خواهد برای استفاده از آن آداپتور برق ۵W USB-C خود را همراه داشته باشند.
اپل واچ سری هفت

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از appleinsider، نوشت: شرکت اپل به مشتریان توصیه کرده است برای شارژ سریع اپل واچ هفت از آداپتور USB-C PD۵W استفاده کنند.

اپل واچ سری هفت در ماه سپتامبر رونمایی و شاهد چند ارتقا کلیدی بود، مانند صفحه نمایش همیشه روشن ۷۰ ٪، اندازه صفحه نمایش ۵۰٪ و شیشه مقاوم در برابر شکسته شدن.

زمان شارژ ۰ تا ۸۰ درصد این محصول هوشمند در حدود ۴۵ دقیقه است.در سند جدید مشاهده شده توسط MacRumors، شرکت اپل بیان می‌کند که Apple Watch Series هفت به یک آداپتور برق نیاز دارد که از USB Power Delivery (USB-PD) ۵W یا بیشتر پشتیبانی می‌کند. البته، این غول فناوری دیگر شارژر‌های درون جعبه‌ای با مدل‌های جدید اپل واچ ارائه نمی‌دهد.

برای دسترسی به قابلیت‌های شارژ سریع، کاربران باید خودشان آداپتور‌ها را تهیه کنند. اپل به مشتریان خود پیشنهاد کرده است که یکی از شارژر‌های ۱۸W، ۲۰W، ۲۹W، ۳۰W، ۶۱W، ۸۷W یا ۹۶W USB-C را استفاده کنند. با این حال سایر آداپتور‌ها نیز قابل استفاده خواهند بود، به شرط اینکه از پروتکل USB Power Delivery پشتیبانی کنند.

اپل همچنین اعلام کرده است که ساعت هوشمند سری هفت به یک کابل شارژ سریع مغناطیسی USB-C احتیاج دارد که دارای پوشش آلومینیومی و قیمت آن ۲۹ دلار است. اخیراً یک تحلیلگر افشا کرده است که اپل واچ هشت ممکن است در سه اندازه ارائه شود. مینگ چی کو، نیز در مورد ویژگی‌های نسل بعدی اپل واچ معتقد است که این محصول شامل آپشن مدیریت سلامت مانند توانایی نظارت بر دمای بدن کاربر خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-10-16 12:21

افزودن دیدگاه جدید