کد مطلب: 

262316

یک قابلیت جدید توئیتر برای آیفون آزمایش می‌شود

آخرین آزمایش توئیتر درباره نحوه مشاهده توییت‌ها در این برنامه است. با این قابلیت برخی از کاربران در iOS قادر خواهند بود بین فید صفحه اصلی، که توییت‌های برتر تایم لاین را نشان می‌دهد و بخش زمانی آخرین توییت ها، جابجا شوند.
توئیتر

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از انگجت، نوشت: توئیتر ویژگی حرکت کشویی بین صفحه اصلی و آخرین توییت‌ها را در آیفون آزمایش می‌کند.

این یک تغییر نسبتاً کوچک در رابط کاربری است، اما برای کسانی که بین دو بخش حرکت می‌کنند مفید است. روش فعلی جابجایی بین نما‌ها از طریق دکمه سمت راست بالای صفحه است، اما کشیدن برای جایجایی (سوئیپ کردن) سریعتر از این روش است.

البته این به روزرسانی می‌تواند صفحه اصلی برنامه را کمی شلوغ کند. با این وجود در حالی که این دو گزینه برجسته‌تر است، این ویژگی می‌تواند برای برخی از افراد خوشایند باشد.

همچنین این پلتفرم دیروز خبر داد که اکنون همه کاربران توئیتر می‌توانند بدون نیاز به مسدود کردن فالوور‌های ناخواسته، آن‌ها را حذف کنند. این شرکت ماه گذشته آزمایش این گزینه را آغاز کرد و از امروز، همه به آن دسترسی خواهند داشت. برای جلوگیری از مشاهده توئیت‌های شما در فید کسی، به برگه دنبال کنندگان در نمایه خود بروید، روی منوی سه نقطه در کنار نام کاربر مورد نظر کلیک کرده و گزینه "حذف این دنبال کننده" را انتخاب کنید.

این ویژگی بخشی از تلاش‌های توئیتر برای کاهش آزار و اذیت در این پلتفرم است. مسدود کردن فردی که نمی‌خواهید شما را دنبال کند یکی ویژگی است که توئیتر به کاربران هدیه داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-10-14 09:06

افزودن دیدگاه جدید