کد مطلب: 

261934

حل مشکل اپل واچ با به روز رسانی جدید غول فناوری

به روز رسانی جدید اپل اشکالاتی همچون تنظیمات فضای ذخیره سازی را برطرف می‌کند. همچنین بروزرسانی IOS13 می‌تواند روش‌های صوتی را برای برخی از کاربران این شرکت Fitness+ در Apple Watc فعال کند.
اپل

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از macrumors، نوشت: شرکت اپل دیروز  iOS 15.0.1 که اولین به روز رسانی رسمی سیستم عامل iOS 15 است را منتشر کرد. به روز رسانی iOS  را می توان به صورت رایگان بارگیری کرد.

نرم‌افزار در همه دستگاه های واجد شرایط بصورت آنلاین و در برنامه تنظیمات در دسترس است. برای دسترسی به نرم افزار جدید،  ابتدا روی گزینه Settings ضربه بزنید سپس Generalکلیک کرده و در آخر به Software Update بروید.

پیش بینی می‌شود به روز رسانی دیروز این شرکت، اشکال اپل واچ را که کاربران iPhone 13 را تحت تأثیر قرار داده بود برطرف کند. بسیاری از دارندگان iPhone 13 هنگامی که ماسک به صورت داشتند قادر به استفاده از اپل واچ نبودند. در همین راستا اپل وعده داد که بلافاصله پس از به روز رسانی اشکال، در حال رفع مشکل است.

براساس گزارش‌ها به روز رسانی جدید اپل اشکالاتی همچون تنظیمات فضای ذخیره سازی را برطرف می‌کند.همچنین بروزرسانی IOS13 می‌تواند روش‌های صوتی را برای برخی از کاربران این شرکت Fitness+ در Apple Watc فعال کند.

اپل همچنین نسخه جدیدی از iPadOS 15.0.1 را منتشر کرده است که دارای اصلاحات یکسانی برای برنامه تنظیمات و مدیتیشن های صوتی است. به گفته اپل، این شرکت در حال برنامه ریزی برای رفع اشکال Core Animation است که برخی توسعه دهندگان را از استفاده کامل از نمایشگرهای 120Hz ProMotion برای انیمیشن های برنامه خود استفاده می کند و این ممکن است در این به روز رسانی نیز وجود داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-10-04 09:29

افزودن دیدگاه جدید