کد مطلب: 

261887

امکان چت در یک گروه، همزمان از طریق مسنجر و اینستاگرام

در آینده نزدیک استفاده از چت گروهی امکان پذیر می‌شود و مخاطبان می‌توانند به صورت میان برنامه‌ای در هر دو پیامرسان مسنجر و اینستاگرام فعال باشند.
چت همزمان

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مسنجرنیوز، نوشت: هدف ما این است که به مردم کمک کنیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند حتی اگر نتوانند درکنار هم باشند. به همین دلیل ما امروز بسیار هیجان زده هستیم که ویژگی‌های پیام رسانی گروهی جدیدی را برای شما به اشتراک بگذاریم تا با دوستان و خانواده خود به شکل مجازی به دور هم جمع شوید.

اکنون می‌توانید چت گروهی بین برنامه‌ای را با دوستان مسنجر و اینستاگرام شروع کنید، چت‌های خود را با موضوعات جدید چت مجهز کرده و محتوای اختصاصی Cardi B، Steve Aoki و Travis Barker را مشاهده کنید.

تجربه‌های بهتر برای چت در گروه‌ها

سال گذشته ما می‌خواستیم جادوی مسنجر را به اینستاگرام بیاوریم تا بتوانید به بهترین تجربه پیام رسانی ممکن دسترسی داشته باشید! ارتباطات بین برنامه‌ای باعث می‌شود افراد بدون فکر کردن در مورد اینکه از چه برنامه‌ای استفاده می‌کنند، ارتباط خود را حفظ کنند. در حقیقت، بیش از ۷۰ درصد افراد واجد شرایط در اینستاگرام با تجربه جدید مسنجر به روز شده‌اند تا از ویژگی‌های جدیدی مانند ارتباطات بین برنامه‌ای برخوردار شوند.

برای تقویت این حرکت بزرگ، ما مشتاق اعلام راه اندازی ارتباطات بین برنامه‌های گروهی هستیم! با این بروزرسانی، افراد قادر خواهند بود بین مخاطبین اینستاگرام و مسنجر خود چت گروهی را آغاز کنند. در چت‌های گروهی متقابل برنامه، می‌توانید تجربه چت خود را با تم‌های چت و واکنش‌های سفارشی اختصاصی کنید. ما همچنین نظرسنجی‌هایی را برای دایرکت مسیج اینستاگرام شما و چت گروهی با دوستان در مسنجر و اینستاگرام معرفی می‌کنیم.

هنوز هم کنترل‌های یکسانی بر روی افرادی که می‌توانند به شما دسترسی داشته باشند خواهید داشت.  شما تصمیم می‌گیرید چه کسی به لیست گپ‌های شما وارد شود، چه کسی به پوشه درخواست پیام شما می‌رود و چه کسی نمی‌تواند به شما پیام دهد یا با شما تماس بگیرد. ما عاشق افزودن ویژگی‌های جدید و سرگرم کننده هستیم، اما اولویت شماره یک ما حفظ امنیت و حفظ حریم خصوصی است!

در طول یک سال گذشته، چت‌های گروهی برای بسیاری از ما نجات بخش بوده است. برای کمک به شما برای حضور بیشتر در چت‌های گروهی، ما شاخص تایپ گروهی را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید زمان تایپ دیگران را مشاهده کنید.

ابزار‌های بیان و شخصی سازی

ما می‌دانیم که نحوه بیان و شخصی سازی در چت مهم است، گاهی اوقات چت شما باید نشان دهنده روحیه شما باشد. ما روی انتشار موضوعات جدید گپ بیان برای همه در مسنجر و اینستاگرام کار می‌کنیم.
تجربیات مشترک بعضی چیز‌ها با هم بهتر است.

به زمانی که موزیک ویدئوی مورد علاقه خود را برای دوست خود ارسال کرده اید و یا هنگام تماشای یک برنامه جدید با خانواده خود فکر کنید. مردم بر سر این تجربیات مشترک به هم می‌پیوندند، و ما همیشه در حال ایجاد ابزار‌هایی برای شما برای ایجاد این لحظات خاص هستیم.

سال گذشته، ما Watch Together را راه اندازی کردیم که به شما و دوستان شما اجازه می‌دهد همه فیلم‌های مورد علاقه Facebook Watch خود را با هم در زمان واقعی از جمله موزیک ویدیو‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها در Instagram و مسنجر مشاهده کنید.

برای سهولت پیوند بین شما و دوستان، اکنون می‌توانید محتوای مورد علاقه خود را مستقیماً از طریق فید اینستاگرام خود و دوستان خود تماشا کنید. کافی است یک چت تصویری را در اینستاگرام شروع کنید، به پستی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید بروید، سپس روی دکمه اشتراک گذاری کلیک کنید و با هم تماشا کنید!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-10-03 10:07

افزودن دیدگاه جدید