کد مطلب: 

261860

چه کار‌هایی را در دستگاه‌های دارای پشتیبانی چندگانه واتساپ نمی‌توان انجام داد؟

دوره آزمایشی چند دستگاهی واتساپ به شما امکان دسترسی زودهنگام به امتحان نسخه جدید WhatsApp Web، Desktop و Portal را می‌دهد. این ویژگی به کاربران واتساپ اجازه می‌دهد تا حداکثر چهار دستگاه را به حساب‌های خود متصل کنند که می‌تواند شامل مرورگر‌ها و سایر دستگاه‌ها باشد.
واتساپ

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العین، نوشت: چند روز قبل قابلیت بتا پشتیبانی چند دستگاهی واتساپ ارائه شد، اما این ویژگی محدودیت‌هایی نیز دارد.

این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد از واتساپ در دستگاه‌های پیوند داده شده حتی زمانی که تلفن اصلی به اینترنت متصل نیست، استفاده کنند. با این حال، اگر دستگاه اصلی بیش از ۱۴ روز به اینترنت متصل نباشد، دستگاه‌های پیوند شده نیز به طور خودکار از سیستم خارج می‌شوند. نسخه بتای چند دستگاهی در حال حاضر برای کاربران بتا واتساپ و WhatsApp Business در دسترس است. این شرکت می‌گوید که بتا چند دستگاهی به زودی در سراسر جهان عرضه می‌شود.

در دستگاه‌های متصل چه کاری نمی‌توانید انجام دهید؟

علی‌رغم قابلیت‌های ارائه شده توسط این ویژگی، فهرست عملکرد‌های واتساپ که نمی‌توان در دستگاه‌های مرتبط استفاده کرد بسیار زیاد است، از جمله نظارت بر مکان‌های زنده در دستگاه‌های همراه، پیوستن، مشاهده، بازنشانی دعوت نامه‌های گروهی و چند مورد دیگر.

همچنین کاربران نمی‌توانند با استفاده از نسخه بسیار قدیمی واتساپ روی گوشی خود، مستقیماً از یک دستگاه پیوندی با فردی تماس بگیرند. تماس از Portal یا WhatsApp Desktop برای دستگاه‌های پیوندی که در بتا چند دستگاهی ثبت نشده اند نیز پشتیبانی نمی‌شود.

سایر حساب‌های واتساپ در پورتال فقط در صورتی کار خواهند کرد که به بتا چند دستگاهی نیز بپیوندند. همچنین طبق گفته وب سایت Cnet، کاربران WhatsApp Business نمی‌توانند نام تجاری یا برچسب‌های WhatsApp Web یا دسکتاپ را تغییر دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-10-02 15:42

افزودن دیدگاه جدید