کد مطلب: 

261852

کره‌ای‌ها از نتفلیکس به علت تبعات محبوبیت یک سریال شکایت کردند

دادگاهی در کره جنوبی اعلام کرد نتفلیکس باید به شکلی معقول و منطقی هزینه‌های ارائه خدمات شبکه‌ای سرویس دهندگان اینترنت را به علت محبوبیت یک سریال در کره جنوبی جبران کند.
نتفلیکس

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از رویترز، نوشت: یک سریال کره‌ای به تازگی در نتفلیکس به شدت مورد توجه قرار گرفته و از همین رو فشار زیادی به شرکت‌های خدمات اینترنت در دنیا وارد آمده است.

از همین رو SK Broadbandکره جنوبی از نتفلیکس خواسته تا هزینه‌های تحمیل شده به آن به علت رشد ترافیک شبکه خود و نیز هزینه‌های مربوط به نگهداری شبکه این سرویس دهنده اینترنت را بپردازد.

اقدام به شکایت پس از آن رخ می‌دهد که دادگاهی در کره جنوبی اعلام کرد نتفلیکس باید به شکلی معقول و منطقی هزینه‌های ارائه خدمات شبکه‌ای سرویس دهندگان اینترنت را در کره جنوبی جبران کند. برخی وکلای کره‌ای نیز تصریح کرده‌اند تأمین کنندگان محتوا علیرغم رشد شدید ترافیک اینترنت حاضر به جبران هزینه‌های تحمیل شده به شرکت‌های آی اس پی نیستند.

نتفلیکس در واکنش اعلام کرده ادعای SK Broadband را مورد بررسی قرار می‌دهد و خواهان گفتگو برای یافتن راه‌هایی برای همکاری با این آی اس پی به گونه‌ای است که مشتریانش دچار مشکل نشوند. SK Broadband می‌گوید علاوه بر نتفلیکس، یوتیوب هم بابت استفاده گسترده کاربران کره‌ای از خدماتش هزینه‌ای بابت نگهداری زیرساخت‌های دسترسی به اینترنت به آن پرداخت نمی‌کند و این در حالی است که آمازون، اپل و فیس‌بوک چنین رفتاری ندارند.

ترافیک داده نتفلیکس از می سال ۲۰۱۸ تا به امروز ۲۴ برابر شده و به رقم ۱.۲ تریلیون بیت پردازش اطلاعات در هر ثانیه افزایش یافته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-10-02 14:06

افزودن دیدگاه جدید