کد مطلب: 

261777

انفجار گوشی سامسونگ کاربران را نگران کرده است

یکی از کاربران گوشی Z Fold 3 سامسونگ در توئیتی از مشکل باتری گلکسی تاشو انتقاد کرد و نوشت:" در یک حادثه گوشی جدید سامسونگ، به زمین افتاد به همین علت این گوشی را برای تعمیرات بسته بندی کردم اما در وسط راه باتری گوشی منفجر شد".
سامسونگ

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  فون آرنا، نوشت: گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی Samsung Galaxy Z Fold ۳ به دلیل عملکرد بالا مورد توجه مشتریان قرار گرفته، اما به علت مشکلاتی در باتری کاربران را ناراضی کرده است.

کیفیت پایین مواد به کار رفته در باتری سامسونگ باعث انفجار گوشی Z Fold 3 شد.

همچنین او نوشت:" انفجار گوشی جدیدم مرا به یاد نوت هفت انداخت؛ به نظرم خصوصیات باتری گوشی جدید سامسونگ بسیار شبیه نوت هفت است". شرکت سامسونگ پس از متوجه شدن این حادثه موبایل سوخته کریستین را از او گرفت و یک گوشی جدید به او داد.

در همین راستا سامسونگ اعلام کرد: "ممکن است تلفن‌های هوشمند پس از هربار سقوط آسیب‌های داخلی را تحمل کنند که شما از آن مطلع نیستید به همین علت بهتر است بعد از هر حادثه دستگاه را به تعمیرگاه ببرید". همچنین این غول فناوری کره اظهار کرد: "توسعه دهندگان ما در حال رفع مشکل باتری گلکسی Z فولد سه هستند تا حادثه‌ای که برای کریستین به وجود آمد برای کاربران دیگر اتفاق نیفتاد".

شایان ذکر است، پیش از این حادثه، یکی از محصولات سامسونگ به نام گلکسی نوت هفت دچار انفجار و آتش‌سوزی می‌شد. در همین راستا شرکت سامسونگ اعلام کرد: کیفیت پایین مواد به کار رفته داخل تراشه‌ باتری و همچنین سیستم کنترل ولتاژ باتری علت این حوادث وحشتناک است. و ما در حال بررسی و حل این مشکلات هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-09-30 10:43

افزودن دیدگاه جدید