کد مطلب: 

261749

درمورد اثرات مسموم فیس‌بوک در سنای آمریکا افشاگری شد

شهادت این افشاگر برای درک اثرات خطرناک پلتفرم فیس‌بوک بر روی کاربران جوان بسیار حیاتی توصیف شده است. وی در مورد اینکه چه زمانی فیس‌بوک از این مساله مطلع شده و برای رفع این مشکل چه کاری انجام داده نیز اظهار نظر خواهد کرد.
پلتفرم فیس‌بوک

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از رویترز، نوشت: دو سناتور آمریکایی می‌گویند یک افشاگر هفته آینده در مورد تأثیرات مسموم فیس‌بوک بر روی کاربران جوان در سنای این کشور اظهارنظر خواهد کرد.

ریچارد بلومنتال سناتور دموکرات و رئیس کمیته فرعی هیأت بازرگانی سنا و مارشا بلاک برن سناتور جمهوری خواه و عضو کمیته فرعی مذکور این موضوع را پیگیری کرده‌اند. بلاک برن در این مورد گفته است: فیس‌بوک باید پاسخگوی مسائل زیادی باشد؛ از چشم بستن بر اثرات منفی پلتفرم‌های خود بر روی سلامت روان جوانان تا ناتوانی آن برای کمک به پلیس برای مقابله با قاچاق، آزار خانگی و دیگر محتوای مضر.

روز گذشته اینستاگرام از زیرمجموعه‌های فیس‌بوک به علت فشار نمایندگان کنگره و گروه‌های مدافع حقوق اطفال از راه اندازی خدمات ویژه کودکان که می‌توانست امنیت و حریم شخصی آنها را به خطر بیندازد، انصراف داد. فیس‌بوک در مورد این تحول تازه اظهارنظر نکرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-09-29 15:50

افزودن دیدگاه جدید