کد مطلب: 

261738

خصوصیات گوشی جدید ویوو اعلام شد

یک تلفن هوشمند جدید Vivo با شماره مدل V۲۱۰۲A مورد تأیید مقامات MIIT چین قرار گرفت. بر اساس گزارش‌های قبلی می‌توان گفت که موبایل جدید ویوو ممکن است مجهز به Snapdragon ۸۹۸ باشد.
ویوو

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gizmochina، نوشت: فهرست CMIIT V۲۰۱۲A اعلام کرد: گوشی جدید ویوو از اسنپدراگون 898 استفاده می‌کند.

براساس  گواهینامه CMIIT پیش بینی می‌شود، این تلفن هوشمند قبل از پایان سال جاری در چین عرضه شود.در همین راستا، فهرست CMIIT V۲۰۱۲A برخی از ویژگی‌های ویوو را فاش کرده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

براساس گزارش‌ها گوشی جدید ویوو از تراشه Qualcomm با کد taro استفاده می‌کند. همچنین V۲۱۰۲A از اتصال ۵G و اسنپدراگون 898 پشتیبانی می‌کند. طبق گفته این فهرست، تلفن هوشمند ویوو، مجهز به گرافیک Adreno ۷۳۰ است.

تراشه اسنپدراگون 898

فهرست Geekbench در ادامه نشان داد: V۲۱۰۲A دارای هشت گیگابایت رم بوده و بر روی سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. گفته می‌شود، شرکت کوالکام هنوز تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ را معرفی نکرده است.اما این احتمال وجود دارد،کوالکام اسپندراگون Tech Summit ۲۰۲۱ خود را بین30 نوامبر تا دو دسامبر  معرفی و به بازارهای چینی عرضه کند.

شایان ذکر است، سال گذشته، شیائومی، Xiaomi Mi ۱۱، ۵G را به عنوان اولین تلفن مجهز به پردازنده Snapdragon ۸۸۸ SoC در دسامبر ۲۰۲۱ معرفی کرد. با ظاهر شدن گوشی V۲۰۱۲A در CMIIT خیلی زود، به نظر می‌رسد که Vivo ممکن است اولین گوشی Snapdragon ۸۹۸ را امسال عرضه کند. متأسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد نام تجاری نهایی V۲۱۰۲A وجود ندارد.

باید دید آیا این محصول با نام Vivo NEX ۵ یا Vivo X۸۰ Pro+به بازار چین وارد می‌شود یا نه.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-09-29 12:34

افزودن دیدگاه جدید