کد مطلب: 

261679

انتشار تصاویر گوگل برای پروفایل کاربری

گوگل مجموعه تصاویر Google Illustration را به عنوان گزینه ای مطمئن، خلاقانه و شخصی برای استفاده به عنوان عکس پروفایل منتشر کرد.
گوگل

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، همه برای استفاده از عکس خودشان به عنوان تصویر پروفایل راحت نیستند و برای برخی هم ممکن است پیدا کردن عکسی که آنها را به درستی معرفی کند، دشوار باشد. برای این منظور گوگل نخستین کلکسیون تصاویر Google Illustration را عرضه کرده است.

هنگامی که کاربران تصویر پروفایل خودشان را در جی میل، گوگل ورک اسپیس یا مخاطبین در اندروید تنظیم می کنند، می توانند یک تصویر از مجموعه گوگل انتخاب کنند. گزینه ها شامل حیوانات، مخلوقات افسانه ای، مکانها و سرگرمیها هستند. گوگل اعلام کرده که مجموعه اولیه از تصاویر شامل فرهنگها، علایق و زمینه های مختلف است. کاربران می توانند رنگ این عکسها را به دلخواه تغییر داده یا آن را کراپ کنند (به اندازه دلخواه برش دهند).

بر اساس گزارش انگجت، بمحض این که کاربر تصویری را به دلخواه خود شخصی سازی و ذخیره کرد، مخاطبانش آن را در محصولات مختلف گوگل مشاهده خواهند کرد. گوگل اعلام کرده که این مجموعه را توسعه داده و تصاویر را به محصولات و پلتفرمهای بیشتری شامل iOS و وب خواهد آورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-09-28 08:54

افزودن دیدگاه جدید