کد مطلب: 

261656

قانونمند شدن صنعت بازی‌های رایانه‌ای توسط شرکت های چینی

به گفته یک بنیاد بازی‌های رایانه‌ای دولتی بیش از ۲۰۰ شرکت بازی رایانه‌ای چینی تعهد کرده‌اند برای مقابله با اعتیاد به این برنامه‌ها، صنعت را به وسیله ابزارهایی از شناسایی چهره گرفته تا شناسایی افراد زیر سن قانونی، قانونمند کنند.
 بازی‌های رایانه‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ۲۱۳ شرکت چینی تعهد کرده اند برای مقابله با نقض قوانین دولت در خصوص بازی های رایانه ای اقداماتی انجام می دهند و این صنعت را قانونمند کنند.

بیانیه این شرکت در حساب کاربری وی چت انجمنCGIGC در حساب کاربری منتشر شده و ۲۱۳ شرکت از جمله تنست و نت ایز آن را امضا کرده‌اند. انجمن مذکور وابسته به اداره ملی مطبوعات و انتشارات چین (NPPA) است.

مقامات این کشور درباره افزایش اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای میان جوانان اظهار نگرانی کرده‌اند. ماه گذشته نیز اداره ملی مطبوعات و انتشارات چین قوانینی را منتشر کرد که طبق آن کاربران زیر ۱۸ سال نمی‌توانند بیش از ۳ ساعت در هفته از این بازی‌ها استفاده کنند.

این شرکت‌ها تعهد کرده‌اند محتوایی که تاریخ را تحریف می‌کند را حذف کنند و برای جلوگیری از نقض قوانین مانند استفاده از پلتفرم‌های بازی رایانه‌ای خارجی نیز اقداماتی انجام دهند.

تنسنت در ماه جولای قابلیت شناسایی چهره به نام «پاترول نیمه شب» عرضه کرد. هنگامی که والدین این قابلیت را فعال کنند، کودکان نمی‌توانند با استفاده از اطلاعات حساب کاربری بزرگسالان از بازی‌های رایانه‌ای استفاده کنند و قوانین دولت را دور بزنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-09-26 13:50

افزودن دیدگاه جدید