کد مطلب: 

261613

علت نمایش "پیام حساب شما موقتاً مسدود است" در واتساپ

اگر از نسخه اصلی واتساپ استفاده می‌کنید، نیازی نیست نگران پیام "حساب شما موقتاً مسدود است" باشید، اما کسانی که از برنامه‌های پشتیبانی نشده و غیر رسمی مانند WhatsApp Plus، GBWhatsApp یا ... استفاده می‌کنند، ممکن است با مشکل روبرو شوند.
واتساپ

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از البلد، نوشت: نسخه‌های غیر رسمی واتساپ خطر مسدود شدن موقت یا همیشگی دارند.

البته برنامه‌های شخص ثالث مانند WhatsApp Plus ویژگی‌های مشابهی را با برنامه اصلی پیامرسان واتساپ و برخی ویژگی‌های پیشرفته مانند پاسخ‌های خودکار، برنامه ریزی چت و موارد دیگر که سرویس اصلی فاقد آن است ارائه می‌دهند. با این نوع ویژگی‌های پیشرفته، توسعه دهندگان برنامه‌های شخص ثالث سعی می‌کنند کاربران بیشتری را کسب کنند.

خطر استفاده از نسخه های غیر رسمی واتساپ

در صورت استفاده از یکی از نسخه‌های غیر رسمی ذکر شده در بالا، پلتفرم متعلق به فیسبوک حساب شما را ناقض استاندارد‌های اصلی برنامه پیامرسانی WhatsApp می‌داند و شماره تلفنی که حساب شما با آن ثبت شده است موقتا مسدود می‌شود البته احتمال ممنوعیت دائمی استفاده از برنامه نیز وجود دارد.

واتساپ می‌گوید که این برنامه‌های غیر رسمی توسط شخص ثالث توسعه یافته و شرایط خدمات را نقض می‌کند، و افزود که واتساپ از برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی نمی‌کند، زیرا ما نمی‌توانیم شیوه‌های امنیتی آن‌ها را تأیید کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-09-25 11:27

افزودن دیدگاه جدید