کد مطلب: 

261508

قدرت آنتن دهی مودم وای فای را افزایش دهید

عوامل زیادی باعث ایجاد اختلال در مودم‌های وای فای می‌شوند که در این گزارش به آن‌ها پرداخته‌ایم.
آنتن دهی مودم وای فای

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت ۲۴، نوشت: بسیاری از افراد از مشکل ضعیف بودن سیگنال وای فای در خانه رنج می‌برند و این می‌تواند نتیجه برخی موانع باشد که در آنتن دهی تداخل ایجاد می‌کند. برخی از اشتباهاتی که سیگنال وای فای را در خانه ضعیف می‌کند به همراه نکاتی که برای بهبود قدرت سیگنال دهی بهتر است بدانید در ادامه آمده است.

مودم وای فای را از لامپ دور کنید

دور کردن لامپ ها و سایر ابزار‌ها از نزدیکی مودم می‌تواند قدرت سیگنال را بهبود بخشد و همه این‌ها مربوط به امواج تشعشعی است.

مودم وای فای شما سیگنال‌های الکترومغناطیسی را به دستگاه‌های شما ارسال می‌کند تا به اینترنت متصل شوند، اما سیگنال‌های دیگر می‌توانند آن‌ها را مختل کنند. دستگاه‌هایی مانند یخچال یا لامپ‌ها، امواج الکترومغناطیسی خود را ارسال می‌کنند که باعث ایجاد اختلال در سیگنال‌دهی می‌شوند.

از مایکروویو استفاده نکنید

مایکروویو یکی از مهمترین مختل کننده‌های سیگنال است؛ زیرا مقدار زیادی تابش الکترومغناطیسی را ساطع می‌کند؛ بنابراین هنگام برقراری تماس‌های ویدئویی یا انجام کار‌های مهم آنلاین از مایکروویو استفاده نکنید.
کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که به جای تلفن همراه از تلفن ثابت برای برقراری تماس استفاده کنید تا میزان سیگنال دهی تغییر نکند.

مودم را جابجا کنید

برای افزایش سرعت اینترنت در خانه، مودم را به مکان بهتری منتقل کنید. انتقال آن از کف به یک میز یا قفسه‌ای که کمی ارتفاع دارد می‌تواند به بهبود سیگنال دهی کمک کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-09-22 14:25

افزودن دیدگاه جدید