کد مطلب: 

261401

در واتساپ از ربات برای استعلام اخبار کرونا استفاده می‌شود

اخبار جعلی در مورد ویروس کرونا در حال دست به دست شدن است. اکنون برای مقابله با این مشکل، شبکه بین المللی بررسی واقعیت موسسه پوینتر یک چت بات واتساپ را برای از بین بردن شایعات پیرامون ویروس کرونا راه اندازی کرده است.
واتساپ

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موبایل ایندین، نوشت: کاربران می‌توانند به سادگی سوالاتی درباره ویروس کرونا از این ربات بپرسند یا به سادگی می‌توانند با کمک این ربات چت به آخرین بررسی حقایق بپردازند.

استفاده از چت بات برای دریافت اخبار کرونایی

چت بات از کد کشور تلفن همراه برای شناسایی مکان شما استفاده می‌کند و سپس بررسی‌های منطقه‌ای در مورد آخرین شایعات یا اخبار رایج را ارائه می‌دهد. این ربات اکنون فقط به زبان انگلیسی کار می‌کند. کل فرایند بسیار ساده است و شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:

اخبار کرونا

مرحله اول: برای استفاده از این چت بات، کاربران باید شماره +۱ (۷۲۷) ۲۹۱۹۲۶۰۶ را در تلفن هوشمند خود ذخیره کنند.

مرحله دوم: پس از اتمام کار، چت بات IFCN را در پیامرسان واتساپ مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده پیام خوش آمدگویی، کاربران باید "Hi" را ارسال کنند.

مرحله سوم: در پیام خوش آمدگویی، کاربران با مجموعه‌ای از گزینه‌ها روبرو می‌شوند. کاربران باید عدد "۱" را برای جستجوی بررسی واقعیت، عدد "۲" را برای بررسی آخرین حقایق، عدد "۳" را برای راهنمایی برای مقابله با اطلاعات غلط، عدد "۴" را برای یافتن بررسی کننده واقعیت در اطراف، عدد "۵" را درباره ربات و عدد "۶ " را برای دیدن حریم خصوصی ارسال کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-09-20 12:14

افزودن دیدگاه جدید