کد مطلب: 

261400

هک شدن سایت دانشگاه و به هم خوردن نظم کلاس‌های مجازی

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی از دستگیری متهمی که با دسترسی به حساب کاربری سامانه دانشجویی شاکی موجب بر هم زدن انضباط کلاس‌های مجازی شده بود، خبر داد.
هک

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، سرهنگ علی محمدپور، شب گذشته اظهار کرد: در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر اینکه  فردی ناشناس با دسترسی به نام کاربری و پسورد سامانه دانشجویی‌ام به کلاس‌های درسی اینجانب ورود پیدا کرده و موجب برهم زدن انضباط کلاس‌های مجازی شده و همچنین تمرین‌های درسی بنده را تغییر داده است، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: افسران پلیس فتا با توجه به مستندات شاکی و بررسی‌های اولیه و اقدامات فنی و پلیسی، متهم را شناسایی، پرونده وی را تکمیل و به مراجع قضایی ارسال کردند.

وی به هموطنان هشدار داد اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورتی که افراد دیگری امور دانشجویی آنها را انجام دادند بلافاصله نسبت به تغییر رمز اقدام کنند.

محمدپور گفت: شهروندان هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-09-20 12:13

افزودن دیدگاه جدید