کد مطلب: 

261286

وزیر ارتباطات در طرح صیانت از کاربران فضای مجازی مطیع مجلس است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس پیرامون طرح صیانت و نظر وزیر ارتباطات نسبت به آن، گفت: وزیر ارتباطات در این زمینه مطیع مجلس است و هر چه مجلس مصوب کند را می پذیرد و تاکنون پیشنهادی در این زمینه نداشته است.
محمدجواد نیک بین

به گزارش سیتنا، «محمدجواد نیک بین»، در گفت و گو با برنا، گفت: طرح صیانت از کاربران فضای مجازی مراحل طولانی را باید پشت سر بگذارد و به زودی و راحتی به تصویب نمی رسد، حدود یکی دو سال زمان خواهد برد. اما نهایتا در نتیجه این طرح، اتفاقی برای اینترنت و پلتفرم های ایرانی و خارجی رخ نخواهد داد. هنوز کمیسیون مشترک تشکیل جلسه نداده است. در این طرح به دنبال جلب رضایت مردم هستیم. 

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: اشکالات و نگرانی های مردم پیرامون این طرح کاملا درست است زیرا این ناشی از عدم اطلاع رسانی مجلس است، مجلس در این زمینه اطلاع رسانی دقیقی نداشته است و به همین دلیل چنین دلهره و نگرانی بین مردم شکل گرفت. قطعا بعد از شروع بررسی روند این طرح و تصویب آن، شبهات مردم برطرف خواهد شد. 

او در پایان در خصوص نظر وزیر ارتباطات نسبت به این طرح افزود: وزیر ارتباطات در این زمینه مطیع مجلس است و هر چه مجلس مصوب کند را می پذیرد و تاکنون پیشنهادی در این زمینه نداشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-09-18 09:56

افزودن دیدگاه جدید